Ytterligare en katt!!!

S

sucka

Idag bestämde vi oss för en tillökning i familjen i form av en norsk skogkatt. Väldigt oplanerat då vi fick förfrågan igår. (Var reserverad länge av någon som reserverar flera katter och sedan inte hör av sig:crazy:) Han kommer hem om en vecka och är då 13 veckor gammal.:banana:

Tiger, vår lille bebis!:love:
http://www.kvarnstugan.se/kattungar/kattungar_2006/vecka10.html


I den förre jeanskullen finns vår andra katt, Crocker (om någon är nyfiken, mycket vacker kan jag lova!;) )
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

Visst är han!:love:
Tycker alltid att de har så konstiga ögon, sorgsna på något vis. Det har iofs försvunnit från Crocker så jag antar att det gör det från Tiger också:love:
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

vilken sötnos ;) men det är ju vackert med de där lite sorgsna ögonen! :love:
de andra två var också bedårande, så himla härlig färg och teckning tycker jag.
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

Ja, jag gillar teckningen jättemycket! De har så fint vitt runt ögonen som en vit kajalpenna ungefär.:love:

När uppfödaren skulle beskriva honom för oss sa hon; "Han är så mysig, tittar man på honom så börjar han spinna".

Jag tror att han kommer att bli jättefin! Jag tycker pappan ser otroligt vacker och hårfager ut.
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

Åh så fin.. alla var riktigt snygga faktiskt och vilka bra bilder! :)

Ligger just nu i soffan med våran nya bebis på axeln. Tog hem henne igår. :bow:
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

Åh vad mysigt! Vad är det för nån katt då?

Ja, han är fotograf så det blir alltid fina bilder där:)
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

Han ser jättefin ut! Och vilken underbar hemsida uppfödaren hade, tänk om alla kattuppfödare kunde ha sådär fina hemsidor med så fina bilder! :bow:

/Erica
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

Men oj, nu ser jag att det är du.. :) Våran kisse är birma och norsk skogkatt. Får ni eran misse gratis?

*gör en liten ändring, vi vet faktiskt inte helt säkert om pappan är skogis, så det var fel att säga det*
 
Senast ändrad:
Sv: Ytterligare en katt!!!

Tack!:bow:

Imorgon åker jag och pojkvännen ner för att kika på den lille = räkna med bilder när jag kommer hem:banana:
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

Ja, det är bara jag:idea:
Det låter som en fin blandning!:)

Gratis? OH nej!:crazy:
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

4500. Det är ju ganska lite med tanke på vad folk lägger ut på sina katter och han är absolut värd det:love:, men det är ju några tusen:D
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

Ojdå.. ja me det var ganska överkomligt iaf.. Min kisse skulle ha kostat 1000:-, hennes bröder ska säljas för det. Och det är ju inte ens renrasiga katter även om de har lite ädla gener. Men efter som att det är min syster så behövde jag inte ge någonting för henne. Hon var dessutom glad att hon blev kvar i familjen för det är en helrolig misse. :D
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

Hoppas bilderna funkar nu då.

sahara_angel


sahara_angel


sahara_angel
 
Sv: Ytterligare en katt!!!

Visst är du medveten om att det är förbjudet att visa bilder på små söta underbara varelser på det där viset?!?:love:

Nu är blev jag sugen på att skaffa mig en liten unge, men jag får nöja mig med den stora lurviga jag har hemma. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
14
· Visningar
6 564
Senast: Caoimhe
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 843
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag och sambon har köpt en kattunge. Sambon har haft flera katter tidigare, men jag har ingen erfarenhet alls. Vi hämtar den om 2,5 v...
Svar
16
· Visningar
1 649
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Jag har äntligen övertalat maken, nu gäller det bara att hitta rätt katt :bump: Vi bor i lägenhet och jag vill absolut ha en katt som...
2
Svar
20
· Visningar
3 723
Senast: Holger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Eurovision Song Contest 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp