Bukefalos 28 år!

Zaldi jumper..

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Har provat en kompis gamla jumper och den är helt sjukt skön att rida i. Vill gärna ha en sådan men frågan är nu dels om den kommer passa min häst och dels om jag kommer hitta en. Ni som har en och experterna, kan man få lite råd. Hästen är väldigt vid och har en dominus HW dressyr sadel nu. Han är dessutom rejält överbyggd. Ska lägga in lite bilder. Säg till om ni vill ha fler.

12157116.jpg
[/url][/IMG]
11159852.jpg
[/url][/IMG]
11756485.jpg
[/url][/IMG]



Va tror ni???
Ska försöka ta bilder när han jobbar och en utan utrustning.
 
Sv: Zaldi jumper..

kommer fler bilder nu.. Ursäkta bildbomb... Om nu igen har erfarenhet av jumpern, så hur är zaldi i övrigt??? Jag letar efter en beg hopp märkessadel med mycket stöd. Vad tror ni? något förslag??
13399049.jpg
[/url][/IMG]
13399045.jpg
[/url][/IMG]
13399022.jpg
[/url][/IMG]
13399021.jpg
[/url][/IMG]
 
Sv: Zaldi jumper..

Det är en gammal sadel uppenbarligen, och passformen på den vet jag inte. Kollade på Zaldis hemsida och de har ingen som heter Jumper...
Om du vill ha billigt begagnat, kolla på Royal.
 

Liknande trådar

Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 594
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 172
Senast: tuaphua
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 234
Senast: Twirro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp