Bukefalos 28 år!

Zebra insektstäcke

Novali01

Trådstartare
Tänkte köpa nytt insektstäcke och följa trenden med ett zebrarandigt!:D Har tittat på lite olika men eftersom min häst har ovanligt breda bogar måste det ligga kvar ovanpå och inte ramla ned. Hon har Amigotäcken för övrigt, har aldrig provat HW. I Amigo har hon 6,3 och i vanliga täcken har hon 145. Någon som har bra tips på täcke som passar bredöverbogarnahäst??:)
 
Vet inte om det är brett nog för din men jag har horse guards zebratäcke och det är väldigt ställbart i bogen, så det kanske vore ide att prova i alla fall? Antiskavfoder i bogen med.
 

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nytt flugtäcke då det jag köpte senast inte blev bra. Men jag är osäker på storleken. Jag har flera HW täcken i storlek 140...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: MiniLi
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 288
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 354
Senast: Shixle
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp