Zebra Zebroid Tråden

Nope, vi känner inte varandra, men jag känner några som bor en promenad från Zampano. Vi var där på fest förra sommaren och dom sa dom hade en zebra i närheten. När alla var tillräckligt glada promenerade vi dit och tittade och det var verkligen en zebra!! Inte riktigt vad vi väntade oss att hitta i svenska skogarna :)

Öh va, känner vi varandra ?

Synoptiks zebra heter Sebra-n iallafall ;)
 
Ha ha, ja men om du varit hos någon som bor en promenad bort här i obyggden, ja då känner man ju varandra..... nästan iallafall.
Världen är mindre än man tror.
 
If you say so :-).

Ett gulligt litet herrpar, men jag minns inte hur deras hus såg ut. Jag tror de byggt till ett torn på ena sidan av det. Ringer några klockor?

/Lavinia
Ha ha, ja men om du varit hos någon som bor en promenad bort här i obyggden, ja då känner man ju varandra..... nästan iallafall.
Världen är mindre än man tror.
 
Jo det vet jag precis vart det är ! På andra sidan "ån" över en jäkla brant backe.
Har fastnat i backen med traktorn i vinterhalkan och fått hjälp från dem.

Zebran har väl blivit lite av en lokal attraktion på orten kan man säga.
Speciellt sommartid är det många som stannat och undrat om de verkligen ser vad de tror de ser.

If you say so :-).

Ett gulligt litet herrpar, men jag minns inte hur deras hus såg ut. Jag tror de byggt till ett torn på ena sidan av det. Ringer några klockor?

/Lavinia
 
Mmm.

Vad kul att du vet vilka dom är :-).

Jag trodde dom var lätt galna när dom sa det fanns en zebra i närheten :-).

/Lavinia

Jo det vet jag precis vart det är ! På andra sidan "ån" över en jäkla brant backe.
Har fastnat i backen med traktorn i vinterhalkan och fått hjälp från dem.

Zebran har väl blivit lite av en lokal attraktion på orten kan man säga.
Speciellt sommartid är det många som stannat och undrat om de verkligen ser vad de tror de ser.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
14
· Visningar
1 188
Hundavel & Ras Förhoppningsvis kan vi hålla denna utan tjafs men ändå få förfäras och förundras över märkliga blandraser och hittepå! :) Idag fick vi...
30 31 32
Svar
635
· Visningar
56 132
Senast: Wingates
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 524
Senast: alazzi
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp