Zerberus el Home Alone

H

Half moon

vem är bäst? Zreberus har ju fler avkommor efter sig men har fler som inte startat. Home Alone har bara små kullar efter sig med bra startprocent är det samma klass på hingstarna? skriv gärna vad ni tycker :bump:
 
Sv: Zerberus el Home Alone

skriv gärna om ni har några avkommor efter dessa hingstarna och vad ni tror om dem.
 
Sv: Zerberus el Home Alone

Home Alone har ju Partagas som gått bra. Jag väljer Home Alone till mitt sto i år, då jag tycker han verkar prisvärd & passar bra ihop med stoet.
 
Sv: Zerberus el Home Alone

Jag är lite inne på Zerberus. När jag har frågat runt har jag fått uppfattningen att avkommorna är kapabla men lite besvärliga i temperamentet.

Svårt att säga vilken som är bäst. Home Alone är ju också en färgstark häst.
 
Sv: Zerberus el Home Alone

vem är bäst? Zreberus har ju fler avkommor efter sig men har fler som inte startat. Home Alone har bara små kullar efter sig med bra startprocent är det samma klass på hingstarna? skriv gärna vad ni tycker :bump:
Tror inte att man ska dra så stora växlar på Home Alones första små kullar. Visst är det bra startprocent och skapligt resultat. Betänk att han fått chansen på bra KGB-ston och nästan alla har varit i proffsträning. Jämför med hans norska kull född 2004 på tolv hästar. Där har två startat... 16,7%

Jag tycker Zerberus känns klart mer intressant av dessa två.
 
Sv: Zerberus el Home Alone

för min del - Zerberus helt klart! lämnar trevliga avkommor, som CoP sa - en del aningen speciella - men med mycket kapacitet! vi har flera stycken efter honom i stallet.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 834
Senast: Habina
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 928
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 652
Senast: Lobelia
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 428
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp