Zlatan filmen

Gammeln

Trådstartare
Nu skulle man tydligen överträffa Van Damme och anlitade Zlatan. Själv tyckte jag att det var mer eller mindre en flopp. Jag fattade nada på vad det hela gick ut på :meh:. Vad anser ni? Nått som slår Van Damme lär det nog inte bli
 
Sv: Zlatan filmen

Jag håller med dig. Har inte riktigt kunnat stämma in i hallelujakören.

Tycker det är mest reklam för Zlatan, snarare än för Volvo.
 
Sv: Zlatan filmen

Zlatan spelar inte i samma division som Van Damme..... ;)
 
Sv: Zlatan filmen

Kändes mest som ett enda stort "jaha och?" O_o

Men jag har å andra sidan aldrig riktigt fattat haussen med Zlatan öht
 
Sv: Zlatan filmen

Samma här, har svårt för Zlatan och tycker reklamen var ett stort jaha? Vad hade hjorten i fjällen att göra? :p
 
Sv: Zlatan filmen

han är skåning, kronhjorten har nåt med det att göra.

Jag började dreggla vid bildruta 2 så jag kan inte utvärdera filmen :o
 
Sv: Zlatan filmen

Då kunde de ju förlagt filmen till Skåne och inte klippt in en hjort i en massa fjällscener. Jag får munnen full med kräk när jag ser den, van Dammes var snygg och proffsig, det här var bara Zlatan.
 
Sv: Zlatan filmen

Jag läste att det var på Zlatans initiativ filmen gjordes och att han ville tillsammans med Volvo göra en hyllning till Sverige.

Jag är ingen fan av Zlatan men tycker filmen är GRYM!!!
 
Sv: Zlatan filmen

Filmen känns mer som reklam om Sverige än om Volvo tyckte jag. Bilen ser man ju inte många sekunder av. Är det någon mer än jag som har svårt för Zlatans röst :o
 
Sv: Zlatan filmen

Säga vad man vill om själva filmen, men reklamen gör ju sannerligen sitt med all media-uppståndelse.

Jag gillar reklamen, tycker den är snygg och bra. Men det har ju inte mycket med Volvo att göra...
 
Sv: Zlatan filmen

Jag läste att det var på Zlatans initiativ filmen gjordes och att han ville tillsammans med Volvo göra en hyllning till Sverige.

Jag är ingen fan av Zlatan men tycker filmen är GRYM!!!
Varför ha med Volvo om man vill göra en hyllning till Sverige.............Volvo är ju inte ens svenskt :meh:
 

Liknande trådar

Tjatter Blivit inbjuden till ett 40-års firande med pirat-tema :meh: Fattar inte att folk fortfarande tycker det är kul med maskerad men men...
Svar
10
· Visningar
905
Senast: Enya
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 831
Senast: Twihard
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 687
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 184
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp