Bukefalos 28 år!

Zoo tycoon

Hazel

Trådstartare
Jag har nyss tagit upp det här, inte alls barnsliga spelet ;) igen efter att inte ha spelat det på många år. Är det nån annan som spelar det?
 
Sv: Zoo tycoon

Jag köpte Zoo Tycon 2 strax efter att det kom ut, men dessvärre tappade jag sedan bort skivan så... nej, jag spelar inte men jag hade gärna gjort! ;)
 
Sv: Zoo tycoon

Har inte spelat Zoo Tycoon men har därimot spelat RollerCoaster Tycoon och Transport Tycoon som jag tyckte var väldigt roligt.
 
Sv: Zoo tycoon

Man bygger upp ett transport imperium med båt, buss, lastbilar, tåg, flyg men man börjar x antal år tillbaka och sedan får man bygga ut mer och mer, nya saker kommer varje år så man får byta ut tåg för att får bättre och mer pengar.

Roligt som tusan är det.
Tar en låååång tid att spelar det :D
 
Sv: Zoo tycoon

Här är en som har inhandlat alla tilläggspaketen :o
 
Sv: Zoo tycoon

shit jag har helt missat svaren i denna tråden :o
Transport tycoon låter ju jätteroligt! :bump: tyvärr så är min dator från stenåldern. Så när mitt zoo börjar få mycket besökare tycker datorn det är för jobbigt och börjar hacka :mad:
 
Sv: Zoo tycoon

Visste inte att det fanns fusk på det spelet.....Men vet du ngt så vore det roligt om du skrev några av dem :)
 
Sv: Zoo tycoon

Zoo Tycon 2, spelar jag ^_______^ vah finns de fusk?
 
Sv: Zoo tycoon

Det är ju askul. :D Sak samma att det inte riktar sig till min åldersgrupp. Har nyss skaffat 2:an och samtliga expansioner, grymt beroendeframkallande.
 
Sv: Zoo tycoon

Jag spelar zoo tycoon 2 :D
Det är ändå skojj, :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Zoo tycoon

Jag köpte "hela paketet" förra året, det med "vanliga" djur, dinosaurier och akvarium :) Väldigt kul :d
 
Sv: Zoo tycoon

Jag spelade det ett tag, jättekul! Tills man kör fast på de OMÖJLIGA geparderna tror jag det är... Och svarta tigrarna. Dom gillar INGET.
 
Sv: Zoo tycoon

Visste inte att det fanns fusk på det spelet.....Men vet du ngt så vore det roligt om du skrev några av dem :)

Döp en inhägnad till Xanadu så får du tillgång till enhörningar:love:
Kom ihåg att inte trycka på enter efter att du skrivit klart namnet till inhägnaden, utan tryck bara på ngt annat!:)

Sen får man extra pengar om man döper besökarna till moneybag och/eller Bill Gates har jag för mig:D
 
Sv: Zoo tycoon

önskar jag kunde skaffa tvåan :( visste inte att det fanns bara! laddade faktiskt hem detta, har det själv men tappat bort det (näääää jag är inte slarvig) det fattas massa grejer. Samt har konstigheter för sig. Så jag får nog försöka leta upp det riktiga
 
Sv: Zoo tycoon

vart kan jag få tag i det?

letade i butiken där jag inhandlade spelet men hittade inte den
 

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
187
Senast: Gramse
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
674
Senast: MissFideli
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 036
Senast: Badger
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 509
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp