Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Kan man "spela av" en musik-cd. Hur i så fall går man till väga. Jag har en äldre (3 år) dator med XP och en extern cd-brännare. Vid...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: Bubben
·
S
IT & mobiler min pappa har en otroligt dålig förmåga att gå in och trycka på inställningar jag inte vill ha. det har flera gånger hänt super duma...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: ScissorHands
·
B
IT & mobiler Jag har beställt bredband (ADSL) via telia och i helgen gjorde jag ett försök att installera det hela men jag misslyckades. Min fråga är...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: matte_1978
·
P
IT & mobiler ja fattar inte hur man lägger in en bild i profilen liksom... alla bara säjer att ja ska titta efter gamla trådar som det står om sånt...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Har det någon betydelse om man producerar webbsidor i Mac eller PC? HTML-koden torde rimligen se likadan ut och jag antar att det...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: imported_admin
·
IT & mobiler \"Grattis du är den 50 000:e besökaren\" Stod det när jag nyss loggade in på buke. Det måste väl vara nåt mojs? Jag stängde direkt...
Svar
8
· Visningar
1 228
Senast: Prosit
·
Z
IT & mobiler Finns ni på riktigt?
Svar
13
· Visningar
1 500
Senast: Fritte
·
C
IT & mobiler Hur kan man göra det?? Har försökt och frågat om hjälp men får ej ett vettigt svar. Nån som vet det??
Svar
1
· Visningar
920
Senast: matte_1978
·
IT & mobiler Är det nån som kan koden istället för @? T.ex &npd eller nåt. Jag kommer inte ihåg den.
Svar
1
· Visningar
913
Senast: Kiddo
·
L
IT & mobiler Hur laddar man hem låtar? Ska man typ koppla in spelaren i datorn eller? är det gratis att ladda hem? :confused: :confused: :confused...
Svar
13
· Visningar
1 067
Senast: matte_1978
·
IT & mobiler Har en bunt CD-skivor (köpta) som jag vill ha i mp3-format. Windows Media Player gör ju bara till wma vad det verkar som, så jag...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
IT & mobiler Kan man inte spärra bilder på något sätt så att man inte kan kopiera dem? Så att det inte går att högerklicka menar jag. Angående en...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: ScissorHands
·
B
IT & mobiler om man ska lägga upp musik på en sida, vad e html koden för de? å vart kan man hitta musiken? :confused:
Svar
1
· Visningar
851
Senast: imported_admin
·
IT & mobiler Någon som har ett färdigt script till en räknare till hemsidan? Och som kan tänka sig att dela med sig... ;) :p Vi har en egen...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: imported_admin
·
G
IT & mobiler ovanligt :p Men jag uppdaterade Kazaa för nån dag sen efter att det kom upp en ruta när jag startade kazaa om att man borde uppdatera...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Dasjenka
·
C
IT & mobiler Sitter just nu i felsäkert läge och gör viruskoll på Housecall. Hoppas att jag kan lägga in en tråd under tiden... Vet ju att många här...
Svar
18
· Visningar
2 094
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Jag behöver en kabel för att kunna ladda upp bilderna från telefonen till datorn men måste jag köpa originalet för 500kr?? Det är till...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: gern
·
IT & mobiler Hur gör man egentligen om man vill ha en sida där man kan öppna flera popupfönster?? Hur blir koden/koderna? Att fixa ett...
Svar
3
· Visningar
1 366
Senast: VildochVacker
·
E
IT & mobiler Typ Hitta Nemo :love: :D Måste man ha bredband för att kunna ladda ner filmer o kolla på dem i datorn? Vet ni någon bra sida att ladda...
Svar
8
· Visningar
4 299
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Satt och försökte spela ett av mina gamla datorspel men upptäckte tyvärr rätt snart att det inte tycks fungera på den här datorn. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 441
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Pumpa en skottkärra??
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp