Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Har en krasslig tvååring här hemma, snorig som attan och får även mycket kladd i ögonen. Han säger att det kliar i ögonen och han är...
Svar
6
· Visningar
730
Senast: Mirre
·
Småbarn Jag och barnets pappa bestämde för ett halvår sedan att vi inte skulle bo ihop mer. Tiden efter det har varit något ansträngd eftersom...
Svar
0
· Visningar
730
Senast: Milosari
·
Småbarn Som rubriken lyder undrar jag om den är någon som känner till något om denna vagn? Då vi är ute efter en ny så kollar jag runt!
Svar
0
· Visningar
729
Senast: SandraM
·
Småbarn Barnet fyller snart 1 år och jag har tänkt köpa en bra hjälm. MEN det här är ju en jungel nog måste han klara sig med en hjälm till alla...
Svar
5
· Visningar
723
Senast: Is
·
M
Småbarn Jag tänkte beställa lite kläder till mina systerbarn. Men vart i hela friden hittar man billiga kläder och fina kläder till en flicka...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: pixietail
·
Småbarn Min lilla pojk har fattat vad man gör på toaletten, inte så att han går dit när det behövs men om man säger att vi ska på toa och öppnar...
Svar
5
· Visningar
707
Senast: nevin
·
Småbarn Vilket tydligen ska göras på webben numera. Min undran är, enl webben kan jag ansöka om barnomsorg inom alla stadsdelar i Sthlms stad...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: jerseyko
·
Småbarn Arbetar ju på en förskola så det finns en viss risk för lusangrepp. Vad ska man då använda? Som luktar minst illa Hade paranix förut men...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Ray
·
Småbarn Moa går på dagis ons- fre förmiddag, då tar jag ut FP hela måndag, tisdag och halva dagar ons-fre. Men nu är jag vikarie på...
Svar
0
· Visningar
698
Senast: Comfort
·
Småbarn Vi ska åka på semester och jag har lite funderingar kring vagn. Antingen tar vi med vår vanliga vagn (Bugaboo Cameleon) och hyr då ett...
Svar
6
· Visningar
695
Senast: susanne
·
Småbarn Tänkte att vi kan dela med oss av tips för att underlätta livet med småbarn. Har själv en 2,5-åring och en 4-månaders. Mitt bästa tips...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: aemaria
·
Småbarn Dottern är fullkomligt vattentokig och i sommar har hon lärt sig att hjälpligt sprattla sig fram på djupt vatten utan flythjälpmedel och...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: WBanna
·
Småbarn någon som beställt enbart en ny suflett från emmaljunga?? vart beställde ni och hur mkt kostade den?? att beställa bara en suflett via...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: tinissen
·
Småbarn När hade erat/era barn det första barnkalaset, alltså vilken ålder? Och vad gjordes? Vad har ni gjort på kalas för något äldre barn?
Svar
1
· Visningar
685
Senast: pollex
·
Småbarn Jag håller på att dra igång en föräldragrupp på vårt dagis. Största anledningen är att de vill flytta vårt fina dagis från dess...
Svar
0
· Visningar
678
Senast: Jamtland
·
Småbarn Jag har spanat lite efter bra böcker om ämnet men jag tänkte att jag frågar här med så man inte missar nåt. De jag gått igenom är från...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: Amha
·
H
Småbarn Får man stå i dagiskö samtidigt som man får vårdnadsbidrag? :confused:
Svar
1
· Visningar
670
Senast: kpist
·
Småbarn När det blir kallt ute blir 3 åringen helt otroligt torr i huden, speciellt på händerna. Där blir det rött och sårigt jättesnabbt. Har...
Svar
4
· Visningar
670
Senast: Wysiwyg
·
Småbarn Bästa tipset för barn som precis lärt sig läsa? Och bästa boken att läsa på kvällen? Gärna kapitelform, blir lättare med avslut då...
Svar
6
· Visningar
661
Senast: Soapbubble
·
Småbarn Hej alla föräldrar! Jag undrar vad ni tycker är en rimlig timlön för en 15 åring som ska passa en 1 åring och en 3 åring under några...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: loote
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp