Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Jag behöver desperat hitta sponsorer om det ska bli någon tävlingssäsong i år. MEN jag har noll erfarenhet av att jaga sponsorer för mig...
Svar
13
· Visningar
9 784
Senast: CosmicQueen
·
Distans Japp!!! :D Vilka kommer till Berga på söndag då?
Svar
14
· Visningar
1 842
Senast: Sofiplopp
·
Distans hur mycket träning behövs för att hästen ska orka gå 3-4mil/dag i 2 veckor??? det handlar om skritt hela tiden...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: panzy
·
J
Distans Nu tjatar jag smått hål ihuvudet på era stackare här... Hittade denna text på distanssida "Börja med kortare travpass och förläng...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: Geshira
·
J
Distans Jag funderar mycket på långritter med egen häst för skojs skull... Men vet inte hur jag ska fråga det jag tänker på *röriga mig* :o Jag...
Svar
5
· Visningar
1 112
V
Distans Förstår mej inte riktigt på denna ritten. Har hört at den är jättelång och går över norska gränsen. Men så såg jag at någon skulle...
Svar
9
· Visningar
2 512
Senast: vivianhegre
·
K
Distans Min ena häst är en liten dam med outtrötligt energi förråd. Efter tävling vill jag gärna rida uppmjukande övningar i skritt å lite trav...
Svar
5
· Visningar
1 410
Senast: Isolde
·
Distans Ska rida en Prova på ritt imorgon på 2 mil. Nu undrar jag om man ska ta med vatten för att kunna ge hästen under ritten eller räcker det...
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: Ahi
·
K
Distans Finns det ngot program för att rida igång en 3-åring från början? Skulle vara bra att ha ett program sen när man rider in hästen, ska ju...
Svar
6
· Visningar
2 479
Senast: Fanatic
·
Distans Har funderingar på att kanske rida en 50km Clear round till hösten. Pållen går nu 5ggr/vecka ca 1-1 ½ h/gång med först (efter...
Svar
2
· Visningar
958
Distans vad behöver man för licens då man ska tävla distans? har bara tänkt rida 50km. behöver man licens till CR??
Svar
1
· Visningar
1 106
Senast: Geshira
·
Distans måste man tävla för en distansklubb när man tävlar distans eller får man tävla för sin "vanliga" klubb? dum fråga kanske men har aldrig...
Svar
2
· Visningar
994
Senast: panzy
·
M
Distans Har pratat med vänner och olika foderrådgivare om hur man bäst utfodrar distanshästar. Svaren blir väldigt olika. Har fått ganska bra...
Svar
18
· Visningar
1 840
G
Distans Jag har aldrig sett att det har visats distans på TV, men på tisdag är det dags! Viasat Sport 1 visar ett sammandrag från "The United...
Svar
5
· Visningar
1 029
G
Distans Hur ser era hästars foderstat ut vintertid/sommartid? Vilket behov räknar ni med? Hur mycket salt blandar ni i vattnet under tävling...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Gnägg
·
L
Distans Nu har vi gjort våran första distansritt... Oj vad kul det var !! Vilken underbar omgivning att rida i. Vi red 3 milaren och allt...
Svar
3
· Visningar
1 043
F
Distans ja vad tycker ni är bäst? att starta i grupp eller vänta och starta "en å en"? :smirk:
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: neywaz
·
Distans Om man pulsar för tidigt i pausen på en 50 km T och det visar sig att pulsen är för hög. Får man du begära ompulsning inom de 20...
Svar
1
· Visningar
1 291
Senast: Madde71
·
T
Distans någon som vet om man har veterinärkortet med sig under denna ritt eller om det stannar i grinden?
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: neywaz
·
T
Distans Letar efter en unghäst att i framtiden kunna rida distans med. Har kikat på diverse araber, tyvärr verkar man ofta avla på kleti och...
Svar
14
· Visningar
1 563
Senast: tessan2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp