Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Distans Hur fixade ni vatten till hästarna under ritten? Tog ni vatten ur sjöar, bäckar osv. eller gick ni och knackade på hos folk och frågade...
Svar
3
· Visningar
1 260
Senast: Hfors
·
G
Distans Hej jag undrar om en travare kan klara sej bra i dom lättare klassaerna i distans?
Svar
7
· Visningar
1 988
Senast: Miranza
·
Distans Hejsan! Är det obligatoriskt att ha säkerhetsväst när man tävlar distans?? :bump:
Svar
3
· Visningar
1 198
Senast: Desert_Wind
·
Distans Hur resonerar ni? En häst som tränat och tävlat (ej distans) hela sitt liv och som dessutom tränats 1,5år för distans blir pga en...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: Cleese
·
L
Distans Jag och 2 kompisar har tänkt oss att starta våran första Distans ritt den 8 maj, (kinnekulleritten) PP30. Vi har lite frågor som säkert...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: lyckorna
·
Z
Distans Nu är jag anmäld till min första! Det är en "prova på" på 20km... Nu undrar jag bara: behöver man träna något speciellt för en så kort...
2
Svar
28
· Visningar
2 734
Senast: daysi
·
V
Distans Sökte i utrustningsforumet efter underkläder eller kanske ridbyxor som kan motverka ridsår. Då fick jag höra att det finns...
Svar
14
· Visningar
1 406
Senast: Violate
·
C
Distans Jag skulle vilja ha tips från er angående ett problem jag har med min häst. På sommaren har jag aldrig haft problem med henne, men nu...
Svar
12
· Visningar
1 486
T
Distans hur ger ni med salt och elektrolyter, under träning, inför - under -efter tävling Använder ni pulver att blanda i vattnet eller vad...
Svar
3
· Visningar
1 385
Senast: neywaz
·
Distans Hej Hej... Min häst har tidigare gått distans och har relativt bra grundkondition, när jag är ute och kör henne lunkar jag på i trav och...
Svar
1
· Visningar
1 160
Senast: LisaFaldt
·
Distans Ska antagligen starta en prova på ritt CR 20 km nu i april. Har nu lite frågor runt detta. Hur pass stressat brukar det vara i...
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: daysi
·
B
Distans vilka är bäst? och vart får man tag på dem?! :bow:
Svar
4
· Visningar
1 434
Senast: Cleese
·
Distans Finns det nån som är intresserad av att dra ihop ett gäng i haninge m omnejd o rida tillsammans? Jag är färsk på detta med distans och...
Svar
17
· Visningar
1 780
Senast: Laslaw
·
M
Distans ........om man kommer med ett STORT halvblod på en distanstävling, med hoppsadel osv.....? Jag har nämligen en hopphäst, men är så himla...
Svar
8
· Visningar
1 287
Senast: molla
·
Distans Så, då vill jag höra hur ni förbereder er för en ritt! T ex, vad gör ni veckan innan - nåt speciellt? Vad händer dygnet innan start...
2
Svar
21
· Visningar
2 199
Senast: _Rosie_
·
Distans Ska starta min första distans, men är lite fundersam på vet undersökningen. Har en häst med mkt känsligrygg och vissa dagar reagerar hon...
Svar
8
· Visningar
1 485
Senast: neywaz
·
T
Distans Hur mycket måste man kunna för att bli bra på distans!!
Svar
1
· Visningar
1 035
Distans Hur går en distanstävling till (i stora drag, med sånt som framridning- eller börjar man första biten lugnt?)? Och så undrar jag vilka...
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: Solvira
·
N
Distans Här är en lista jag börjat spåna på inför vår en v långritt i sommar. Kom gärna med komentarer eller tips eller varför inte fylla på...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: shapiro
·
T
Distans Hur mycket måste man kunna för att få tävla i distansritt??
Svar
3
· Visningar
1 265
Senast: Egot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp