Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Har en importerad häst som endast har ett utländskt pass vart skickar jag det för att få ett svenskpass?
Svar
8
· Visningar
1 256
Senast: Ingridl
·
A
Hästmänniskan Måste posta en till tråd i dag:D:D:D Vi har ett sambo par i vårat stall. Dom har en varsin häst. På senare tid har killen i familjen...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
15 963
Senast: sona
·
Hästmänniskan Jag har två hästar, jag var inte över 18år när jag köpte dom så min mamma står som ägare. Nu vill jag dock officiellt vara ägare på mina...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Hambo
·
J
Hästmänniskan Nu till hösten kommer jag antagligen att börja på Berga, och jag undrar vilka som sökt dit, eller som redan går där eller vilka som gått...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
12 893
Senast: MirakelJenny
·
T
Hästmänniskan Har köpt en ponny idag och jag vill verkligen byta namn pá henne. Hon har pass (ASRP) med full stam. Hon är född 2009. Hur gör jag...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
30 825
Senast: Andromedae
·
Hästmänniskan Jag har precis tagit öven en försäkring på en häst som är föräkrad på sveland. Nu när ja fick papperna så står det längst ner: "Övriga...
Svar
6
· Visningar
1 656
B
Hästmänniskan Jag är sugen på en egen häst, men är osäker på om jag har de kunskaper som krävs för detta. När jag var yngre red jag på ridskola samt...
Svar
11
· Visningar
1 935
Senast: Tispe
·
K
Hästmänniskan Finns det någon lag som säger att man ska plocka bort hästbajs från vägen? Jag brukar sparka ner det i närmsta dike om det är utanför...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 198
Senast: Qluring
·
J
  • Låst
Hästmänniskan Jag har en fråga, jag ska snart flytta min foderhäst till ett stall närmare mig. men stallägaren i fråga har djurförbud på alla...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 605
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Numera så måste väl i princip alla inackoderingsstall ha tllstånd för sin verksamhet? Hur noga är ni när ni hyr stallplats av någon...
Svar
14
· Visningar
1 834
L
Hästmänniskan Igår när jag var ute på långpromenad gick jag förbi ett ställe där det var flera år sen jag gick förbi sist. Där i en hage med halvt...
Svar
18
· Visningar
2 282
Senast: ZandraBson
·
H
Hästmänniskan Hej Vet inte om dett inlägg hamnar rätt nu men jag provar här:) Köpte i förra veckan ett skogsstall som jag började riva lite i...
Svar
6
· Visningar
3 529
Senast: haggmar
·
Hästmänniskan Jag vet inte om tråden ligger rätt, men moderatorn får väl flytta på den om den ligger helt tokigt... :) Går det att börja igen? Nu...
Svar
10
· Visningar
7 669
Senast: Allobosia
·
Hästmänniskan Hej! Jag tänkte höra med er vad ni har för kunskaper om betesputs. Om man slår hagen som hästarna går i, då blir det ju färskt...
Svar
3
· Visningar
3 862
Senast: Skrotten
·
Hästmänniskan Hur viktigt är det att hovslagaren är med i Hovslagarföreningen? Förr om åren, vad jag minns, tyckte många att det var jätteviktigt, men...
Svar
9
· Visningar
2 301
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Vette tusan vart denna ska ligga någonstans, men provar här. Ni som kan hoppa upp på era hästar utan stigbyglar eller andra...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 989
Senast: aidilutt
·
Hästmänniskan Jag har riktigt kasst självförtroende, mest pga av mobbning. Så har inte tävlat på flera år och rider knappt för tränare längre. Den...
2
Svar
28
· Visningar
3 250
Senast: jarnroos
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 702
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Någon med ardennererfarenhet som kan tipsa om det är nåt särskilt man borde veta om just ardenner? Det jag känner till är givetvis...
2 3
Svar
47
· Visningar
16 576
Senast: Dalmas
·
Hästmänniskan Hejsan! Har en liten fundering ifall det är någon som har lite mer koll en jag på vilka muskler som tränas vid ridning och vilka som man...
Svar
3
· Visningar
1 393
Senast: Miagi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp