Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen...
97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
113 359
Senast: Tajger
·
1
Hästmänniskan Jag har ingen aning om vart på Häst jag ska lägga det här, brukar vara inne på hund ;) Någon får väl flytta den ifall jag är helt ute...
Svar
11
· Visningar
1 097
Senast: 134643
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag tänkte höra med er när ni tycker man har nog med erfarenhet för att kunna bli medryttare. Så vad säger ni? Ni får...
2
Svar
20
· Visningar
3 907
Senast: Home
·
A
Hästmänniskan Jag köpte min första häst för tre månader sedan (efter att ha tittat på ett tio-tal) och min magkänsla säger mig att vi (vad gäller...
2
Svar
21
· Visningar
2 841
Senast: Cosmic
·
M
Hästmänniskan Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Mitt hjärta är stulet. Som rent tidsfördriv satt jag och tittade på hästannonser här om dagen...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 498
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Hej! ;) Jag söker nu lite inspiration. Något att göra med hästarna i hagen. Om man tex inte rider, tömkör och att man inte behöver...
Svar
19
· Visningar
1 694
Senast: Home
·
B
Hästmänniskan Jag ska typ flytta till landet om ett år ungefär kanske mindre. Och jag undrar hur mycket den kostar i månaden? Jag behöver inte...
2
Svar
31
· Visningar
3 720
Senast: Oldie
·
Hästmänniskan Jag har alltid stått i inackorderingsstall där det i veckorna skötts insläpp, utsläpp och fodringar. Nu till hösten ska jag ta hem min...
2
Svar
20
· Visningar
4 859
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Efter ytterligare en jäkla tappsko dagen innan tävling har jag bestämt mig, nu ska jag tvinga mig själv att våga gå tappskokurs. Men...
Svar
15
· Visningar
5 171
Senast: Ottisen
·
Hästmänniskan Hej! Är på väg att sälja min goa plutt som är en perfekt skogsmule/kurs/lättare tävlingshäst för att köpa en framtida tävlingshäst...
Svar
4
· Visningar
1 373
Senast: Teilani
·
Hästmänniskan Hej Jag behöver några tips och råd inför mitt hästköp. Jag planerar att köpa ett halvblod för att jag vill kunna komma ut i skogen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
11 444
Senast: Tajger
·
Hästmänniskan Jag hann ha min häst i lite drygt 15 år. Dessförinnan var det medryttarhästar, sköthästar osv. De senaste 22 åren har jag nog varit i...
Svar
11
· Visningar
1 888
Senast: Sandra78
·
  • Låst
Hästmänniskan Jag har sedan länge haft en dröm om att starta en ridskola och där ha ridläger. :D Men vad är det för krav som måste uppfyllas kan...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: mysko
·
J
Hästmänniskan Sitter nu här efter ett lång dag med 6 timmar på åby hästklinik med min 18 åriga fullblods valack. Idag fick vi konstaterat att han är...
Svar
12
· Visningar
2 144
Senast: iNHALE
·
R
Hästmänniskan Jag fick en häst som överläts på mig, jag var då tvungen att skriva på ett kontrakt som hans gamla ägare skrev, om att jag inte får...
Svar
4
· Visningar
1 627
Senast: Michayla
·
Hästmänniskan hejsan hej! känner mig dum som frågar.. :o men det var ett tag sedan jag hade detta å göra.. jag funderar på häst på foder..å lite vad...
Svar
16
· Visningar
9 211
Senast: metspo
·
Hästmänniskan Ja, vart utbildar man sig till hovslagare, häst massör, sadelmakare och ridinstruktör? Vad kostar det? Hur gammal måste man vara...
Svar
6
· Visningar
1 887
Senast: Nila
·
Hästmänniskan Någon mer som lider av allergi nu under sommaren? Jag har värre allergi än någonsin känns det som, buhu! Mina symptom är att halsen...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: Lina123
·
Hästmänniskan Har hamnat i en situation som jag har lite svårt att ta ställning till. Har antagligen innerst inne, någonstans fattat ett beslut men...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: Diantha
·
Hästmänniskan Har en bekant/granne som svarat på en annons på en häst. Hästen har en senskada så den säljs om promenad/skogsmulle häst. Precis vad...
2
Svar
30
· Visningar
4 609
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp