Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Är i full gång att leta häst :love: Nu har jag några frågor angånde att besikta hästen före köp. Ska man alltid besika en häst...
Svar
18
· Visningar
10 786
Senast: JossanW
·
Hästmänniskan Är det nån som äter glukosamin mot ledvärk och stelhet? Erfarenheter? Kan det hjälpa mot ryggont tro...?
2 3 4
Svar
69
· Visningar
22 603
Senast: poloplayer
·
Hästmänniskan Hej!! Jag har planer på att hyra ut en stallplats och skulle vilja ha lite hjälp med hur mycket man kan ta i hyra. Det är ett litet...
2
Svar
20
· Visningar
14 115
Senast: Casteloro
·
Hästmänniskan Nu menar jag alltså bolaget. Är det någon som har sin häst försäkrad där och har erfarenheter utav det? Just nu har jag hästen försäkrad...
2
Svar
26
· Visningar
4 242
Senast: mackan
·
Hästmänniskan I helgen ska jag titta på ett lettiskt halvblod som har vart i Sverige i 6år. Hästen har ett lettiskt pass men är det OK (giltigt) här i...
Svar
3
· Visningar
1 465
Senast: break_a_leg
·
Hästmänniskan Ni som flyttat till annan ort, hur har ni gjort med stallplats? Hur får man tag i stallägare om inga annonser finns på de vanligaste...
Svar
9
· Visningar
1 205
Senast: Seabaz
·
Hästmänniskan Funderar på att lämna ut min mjuka, snälla b-ponny på foder. Men jag är så orolig för allt, jag vill att hästen ska bli rätt riden, rätt...
Svar
8
· Visningar
1 792
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Hej skulle behöva lite input på den här situationen! Jag har min häst hemma hos mina föräldrar. Det är jättepraktiskt, för att...
Svar
6
· Visningar
1 605
Senast: Nomina
·
M
Hästmänniskan Då var det då dags. Besiktning. Förhoppningarna var höga men sjönk fort. Insåg för ett par månader sedan att jag faktiskt kan ha...
Svar
12
· Visningar
2 409
Senast: Liten
·
Hästmänniskan vad betalar ni för ert strö? spån? Torv? Halm? st pris eller hela pallar?
2 3
Svar
43
· Visningar
7 767
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag har länge gått i tankar om att köpa en häst.. För mig inte vilken häst som hellst utan en på ridskolan där jag rider. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 285
Senast: Allobosia
·
I
Hästmänniskan Hej på er! Jag köpte hem halmpellets till min häst eftersom jag hört så mycket gott om det. Nu undrar jag vad ni andra har för märken...
Svar
9
· Visningar
1 932
Senast: Boerperd
·
Hästmänniskan Är det någon här som faktiskt driver ett hobbyföretag? :D Jag hoppas på att kunna ha ett sådant vid sidan av mina studier, men har...
Svar
5
· Visningar
2 360
Hästmänniskan Vad ska jag tänka på om jag skulle köpa ett föl? Är det några speciella saker som är viktiga att tänka på om man jämför med att köpa en...
Svar
3
· Visningar
1 550
Senast: KungTulle
·
S
Hästmänniskan Hur lång tid är rimlig att vänta på sin hovslagare vid tappsko resp. ny tidsbokning? Som stamkund.
2 3
Svar
58
· Visningar
4 355
Senast: imrahil
·
Hästmänniskan http://helahalsingland.se/nordanstig/gnarp/1.3652440-nagon-slappte-ut-hastarna-ur-hagen#.TgoxwPeOc2E.facebook Hela dagen har jag...
2
Svar
32
· Visningar
4 457
Senast: cactuspower
·
B
Hästmänniskan Hejsan ! Sitter nu med en betalning för hästförskringar via Agria?! Vad mer det finns för bolag för hästförskingar. Äger 4 st...
Svar
12
· Visningar
2 016
Senast: Wacero
·
Hästmänniskan Hej! Är intresserad av ett kallblod men hon är inte så hög,endast ca 143 i manken. Kan man anse att hon är viktbärande ändå tanke på...
2
Svar
23
· Visningar
6 050
Senast: syrran
·
L
Hästmänniskan Detta kan låta fånigt, men jag behöver ändå hjälp/Pepp vad som.. Det är en häst på ridskolan som är helt underbar enligt mig lite...
2
Svar
20
· Visningar
2 154
Senast: Lilla_Jag
·
P
Hästmänniskan Hade egentligen tänkt köpa en isis till hösten men som det blir ibland så bara dök HAN upp. Jättefin svartskäck valack i närheten av...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 503
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp