Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min långhåriga tax har en urin som luktar väldigt fränt. Ibland luktar han själv urin och om jag går till hasn kisstoalett på tomten så...
Svar
10
· Visningar
14 962
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hejsan, Behöver hjälp ,ed tips på lite hjärngympe-aktiviering av min hund som fått kennelhosta och som endast får gå på kiss och bajs...
Svar
2
· Visningar
1 120
Senast: marytwice
·
C
Hundhälsa Just nu behandlas min hund tonsillit (halsfluss) + noskvalster. Hans halsmandlar är röda, svullna och irriterande, men veterinären...
Svar
3
· Visningar
3 705
Senast: C_J
·
H
Hundhälsa Jag har en schäfer/flat cotaed retriever. Hon är två år nu i februari. Har haft öronskabb för ett bra tag sen men inget nu. Har...
Svar
18
· Visningar
5 722
Senast: Katur
·
Hundhälsa nåt är fel med en av mina hundar :( han har varit jättekonstig hela dagen och i går kväll och skakade och har vart mer eller mindre...
Svar
11
· Visningar
13 126
Senast: pimy
·
Hundhälsa min hund fick för ca 3 veckor sedan problem med klåda bakom armbågar, runt halsen och på magen, kontaktade veterinär som till att börja...
Svar
12
· Visningar
1 512
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Finns det nått som heter nos kvalster som hundar och katter kan drabbas av? min hund brukar nysa på kommando av sig själv. men nu har...
Svar
13
· Visningar
1 919
Senast: MinIan
·
Hundhälsa När man har kastrerat en hanhund. Vilka sjukdomar kan hunden ej drabbas av? Skrev till mitt försäkringsbolag om att nu har jag...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: MaRomer
·
Hundhälsa Som en del vet så blev min "lille" hund opererad igår. De kastrerade honom och tog även bort sporrarna på bakbenen. Igår var han...
2
Svar
23
· Visningar
3 396
Senast: MaRomer
·
M
Hundhälsa Var ute med föräldrarnas Vorsteh hane på 8 år igår. Han skvätte en hel del (vilka hanar gör inte det säg) Urinet såg normalt ut...
Svar
2
· Visningar
3 285
Senast: dpmatte
·
J
Hundhälsa Hejsan! Igår hände det en olycka med min 15 veckor gamla chihuahua valp. vi håller på att få renoverat här hemma och allt står huller...
Svar
18
· Visningar
17 353
Senast: Ellafant
·
Hundhälsa I söndags fick vi ta bort vår 11½ åriga schäferhane efter 2 års kronisk hudsjukdom, på slutet också värk och problem med att hålla...
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Åh tycker synd om min stackars hund. Varit hos veterinären en gång i veckan dom senaste 3 veckorna, för öroninflammation och förmodligen...
Svar
1
· Visningar
1 160
Senast: dpmatte
·
A
Hundhälsa Jag tycker Teas klor bara blir längre och längre, även fast jag klipper ofta! Eftersom hon har svarta klor är det säkert så att jag...
Svar
10
· Visningar
20 550
Senast: Morran
·
Hundhälsa Satt nyss och myste med Fortune och upptäckte att hennes lymfkörtlar är svullna, tro jag iaf. Vet egentligen inte om det har varit...
Svar
5
· Visningar
5 720
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa I lör blev min hund sövd & veterinären titta i hans hals i ca 1min. Sen var det färdigt! Han fråga om försäkring & sjuvrisk. 1400:- sade...
Svar
6
· Visningar
1 627
Svar
7
· Visningar
2 133
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp