Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund hade nyss vad jag tror var ett epilepsianfall. Hon har sammanlagt haft fyra till fem anfall under en sexårsperiod. Idag såg...
2
Svar
20
· Visningar
10 852
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa finns det nåt man kan ge som verktablett till hund istället för magnecyl och bamyl? vet att man inte skall ge alvedon och ipren - därför...
Svar
13
· Visningar
21 680
Senast: Nominous
·
B
Hundhälsa 6-månadersvalpen påbörjade en avmaskningskur på tre dagar igår - idag är det dags för andra dosen men eftersom hon spytt 2 ggr sen vi...
Svar
1
· Visningar
2 732
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Ja,jag bara undrar.. I somras hade jag en hund,som levde med avlivningshot över sig,hon var ganska slut i höfterna och fick lite...
Svar
2
· Visningar
1 007
M
Hundhälsa Nån som vet? har nu kört 2 kurer igen nu med Canaural dvs 10 droppar x 2 i 14 dagar x 2, som vet. skrev ut, men inte har det hjälpt...
Svar
3
· Visningar
1 577
Senast: iozrob
·
B
Hundhälsa Vår 6 månaders lagotto har nu tappat de flesta mjölktänderna, men en av hörntänderna är kvar och nu har det växt dubbelt där några...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min borzoi-flicka är inne på första veckan av hennes andra löp, och hon verkar inte alls bra i magen. Har kräkts först en gång innan...
Svar
5
· Visningar
3 851
Senast: Muninn
·
S
Hundhälsa Idag har det äntligen hänt! Marken är frusen och kall. Inget regn och inget vått slisk på marken! Inte för att jag har något emot...
Svar
16
· Visningar
3 052
Senast: soma
·
A
Hundhälsa Hej! Jag har en goldenvalp på 12 veckor som har och har haft en del problem. Redan då vi fick hem honom hade han problem med diareé...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 229
Senast: Annsisen
·
Hundhälsa Jag har en am. cocker som normalt är kolossalt glad och pigg i vanliga fall. Enormt matglad dessutom...tillhör väl rasen. I fredags...
2
Svar
26
· Visningar
7 874
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Grima har nu under en längre period vid olika tillfällen haft en massa gult kladd i ögonvråerna, ffa i vänstra ögat. Det är som värst...
Svar
10
· Visningar
21 730
Hundhälsa Kan hundarna bli dåliga i magen av rabiesvaccineringen? Min dvärgpudeltik, som har kanonmage i vanliga fall, har varit dålig i magen...
Svar
3
· Visningar
1 263
Senast: Lupin
·
Hundhälsa Nyår närmar sig...inte alltid så kul för hundar/hundägare. Jag har hört om, och köpt (från veterinärklinik) Serena-UM som är ett...
Svar
7
· Visningar
3 148
Senast: corno79
·
Hundhälsa Det finns en massa olika förkortningar och sånt av raser, sjukdommar och en massa annat i hundvärlden. Jag har ingen hund eller så men...
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: Vimsevilja
·
M
Hundhälsa Min hund mår uppenbarligen inte helt ok och jag funderar på om jag måste kontakta jourveterinären. Han har väldigt konstiga symptom som...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: dpmatte
·
C
Hundhälsa Någon som tagit bort det på sin hund? Kan ni inte dela med er av vad ni vet? Tog bort 1st klass 2 och 4st klass 1 på Nova i våras...
Svar
7
· Visningar
6 158
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa hej jag har en blandras på 2 år, jag undrar om det finns någon som int vaccinerar sina hundar?
2
Svar
25
· Visningar
2 661
Hundhälsa Någon som vet något tillskott som är bra för hunden? Speciellt för pälsen, har hört att ägg ska vara bra att ge för pälsen? :)
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: Flamsan
·
K
Hundhälsa min granne har en hund som har börjat få stora mörka fläckar i huden runt jumsken och under magen. det klias inte och hon verkar inte ha...
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Måste först berätta bakgrunden jag har tre egna hundar och är dagmatte till min mammas valp. För några veckor sedan var jag på en...
Svar
5
· Visningar
3 395
Senast: Harvester
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp