Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

H
Övr. Katt Vill se andra katter eller kattungar här på buke:love: Ps. Vet inte om det redan finns en sån här tråd (eftersom jag är ny i det här...
2
Svar
20
· Visningar
2 422
Senast: Gullan86
·
Övr. Katt Var längesedan jag postade bilder på mammas Maine Coon kille Bailey som faktiskt hunnit bli 2 år! Vi var på landet i heögen och jag...
Svar
8
· Visningar
1 017
C
Övr. Katt Hittade i veckan min ena katt Domino liggandes i fåtöljen med en mkt märklig sovställning, halva katten låg utanför och det såg inte...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
20 991
Senast: soffa
·
Övr. Katt \'Utväxt\' vid ändtarmsöppningen? Såg för ett par dagar sedan att Tekla har en liten 'utväxt' vid ändtarmsöppningen. Sitter i nederkant...
Svar
3
· Visningar
1 536
Senast: tokage
·
Övr. Katt Någon som ger rawfoder till er katt?Ger ni samma som hund då eller finns det speciella för katt?Använder ni enbart det eller som tillägg...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: Speedway
·
Z
Övr. Katt Är det någon som har något recept på ett medel katter tycker luktar illa? Min katt älskar att klösa på bjälkarna, vilket naturligtvis...
Svar
8
· Visningar
3 182
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Satt nästan i halsen när jag läste ett blogginlägg från ett katthem, blev riktigt förvånad över deras tankesätt faktiskt men tycker det...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 105
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag tycker katten min har lite "hård" och "uppblåst" mage. Har dock inte märkt något annat, pigg och glad äter, dricker, bajsar och...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: YorkWann
·
O
Övr. Katt Har sedan 1½ år en underbar birmahona - hon är helt klart världens snällaste katt. I början av sommaren skaffade jag ytterligare en...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: oskis
·
Övr. Katt Brukar ni ge era katter "tuggben" än något slag? Alltså något ätbart med tuggmotstånd. Behöver lite nya tips på vad katterna kan få att...
2
Svar
26
· Visningar
10 703
Senast: Eda
·
P
Övr. Katt Vår katt har börjat sitta och trampa sin filt den senaste veckan. Vi tog honom från ett katthem för ca. 2 månader sen. Har hört att...
Svar
10
· Visningar
5 257
Senast: mackan
·
R
Övr. Katt Jag har en katt med jätte stora hörntänder uppe. Dom får inte plats i munnen och tandköttet får liksom en ficka. Är det något känner...
Svar
14
· Visningar
12 142
Senast: Rikkan
·
M
Övr. Katt \"The Flying Cats\" Nu har världsstjärnorna gjort en strålande uppvisning och det pratas definitivt om en stor turné runt om på...
Svar
7
· Visningar
953
Senast: glimmie
·
Övr. Katt Jag har haft katt hela livet men just detta har jag aldrig funderat på förr; hur ska en kattmage kännas? Isolas mage är mjuk och går...
2
Svar
36
· Visningar
7 187
Senast: Tassetass
·
R
Övr. Katt \"Step-in\" sele Såg hos veterinären häromdagen att de sålde "step-in" selar/koppel för katter. Tyckte att det verkade väldigt smidiga...
Svar
7
· Visningar
2 234
Senast: Ritz
·
Övr. Katt \"Ställa ut\" korsningskatt utan papper? Jag har en fullständigt underbar (jaja, det säger ju alla *s*) perserblandning på 10 år...
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt \"Spinner vidare\" på Maine Coon... Jag funderar ju på att skaffa mig en Maine Coon-katt så fort jag får egen lägnhet (som jag nämnt i...
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: Pennylane
·
N
Övr. Katt Jag har två katten som ska vara så kallade skeppskatter. De har en tå mer än andra katter och en liten "krok" på svanstippen. Är det här...
Svar
8
· Visningar
17 069
Senast: JustME83
·
Övr. Katt Mor å far har tre missar, de två honorna (bägge kastrerade) har aldrig kommit överens (på 5 år) utan den ena jagar den andra som blir...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Släppte ut katterna som vanligt i morse och dom kutade genast ner till stallet som vanligt, trots att det regnade så ville dom ut...
Svar
3
· Visningar
2 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp