Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har sökt och sökt men inte hittat vad jag söker i trådarna. Jag behöver hjälp med att hitta en sadel till en RAK rygg! Då jag...
Svar
14
· Visningar
5 927
Senast: Otis
·
Utrustning Undrar vilket flugtäcke jag ska köpa till åonnyn. Han är en dartmoor och alltså lite kraftigare. Har nu strl 115-120. Vilka täcken ska...
Svar
14
· Visningar
1 354
Senast: HannaZ
·
Utrustning Nu är det ju dags att börja tvätta vintertäckena - och jag som inte tvättat mina på flera säsonger känner att det börjar bli dags då de...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: remmis
·
Utrustning ... en svängdare sadel? Rakare? Takformigare? Eller hur blir det? Påverkas bommen mkt om man byter ett lr två steg? Funderar om vad...
Svar
3
· Visningar
452
Senast: Gry
·
Utrustning Fundrar på investera i nya stigbyglar. Funderar på Freejump Pro. Rider i dagsläget i mina ledade Sprenger , har även Sprenge bow...
Svar
7
· Visningar
4 925
Senast: WBanna
·
Utrustning Vissa höjer ju den till skyarna. Är den så bra eller är det mest märket man betalar för?
Svar
5
· Visningar
1 280
Senast: bejkonfis
·
Utrustning Hej! Jag undrar lite vad ni tycker om transporter. Behöver man nödvändigtvis ha en direkt eller kan man klara sig med att hyra från typ...
Svar
15
· Visningar
1 234
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Jag har idag äntligen köpt mig ett släp och det blev en Star Safir med fronturlastning. Min normalt sett lättlastade häst som är van att...
Svar
12
· Visningar
4 603
Senast: Rifer
·
Utrustning Hej jag ramlade på ända i vintras på is och skadade min svanskota. Har ont ibland och ibland inte alls men jag brukar få väldigt ont i...
Svar
1
· Visningar
532
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej! Vet inte riktigt var jag ska lägga tråden, ligger den fel så får ni gärna flytta den. I mitt stall är det en 11-årig tjej som rider...
Svar
6
· Visningar
1 349
Utrustning Vad skiljer egentligen dessa hjälmar åt? Förutom det uppenbara autografen-snörningen? Och skiljer sig storlekarna någonting åt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
950
Utrustning Är den lika halkig och hemsk som Prestige Golden Star eller ger den bättre känsla?
Svar
7
· Visningar
1 793
Senast: lytesout95
·
Utrustning jag vill beställa det men vill först veta hur det är i storlek och om det är mjukt eller hårt läder? ni som har det, skulle ni...
Svar
4
· Visningar
2 259
Senast: Speedway
·
Utrustning Vad är det för positiva egenskaper hos Värmlandsvagnen? Funderar på en som tillfällig transport för att kunna åka iväg på träningar...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: MM
·
Utrustning Kort fråga - varför har dressyrsadlarna så långa stroppar och hopp/allroundsadlarna mycket kortare. Någon slags funktion i längden på...
Svar
15
· Visningar
1 150
Senast: cikoria
·
Utrustning Vi har en nybliven 6 åring med hög & ganska lång manke och rak rygg. Vi har provat en Santa Cruz Roxette/Roxanne (osäker på namnet) som...
Svar
16
· Visningar
3 004
Utrustning Jag har en maxad D ponny och funderar på vilken strl jag ska ta, ponny eller full. Hästen har rätt brett huvud och krallig överlag men...
Svar
7
· Visningar
1 658
Senast: Liten
·
Utrustning Jag sitter lite i en rävsax, hästen jag har, har varit en riktig buse under våren och vi har felsökt och det visade sig vara en låsning...
Svar
16
· Visningar
1 368
Senast: Dorinda
·
Utrustning Är intresserad av distans och tänkte slå in på den banan. Frågan är vad jag ska ha för sadel. Är lite inne på podium eller prestige...
Svar
3
· Visningar
701
Utrustning Hejsan alla! Kan ni berätta ungerfär hur man rider korrekt på en graman och hur man ska hålla den i handen( Gärna bilder :bow:) Mvh
Svar
10
· Visningar
11 591
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp