Bukefalos 28 år!

Sv: 08:orna!

Det var ju inför Kriterieauktionen, så det bör ha varit strax innen det, men jag minns inte.

Är Domino också frirötgad u a? Jag hörde i helgen av en journalist att han inte blev A Ls rixhäst för han har en birkelandsfraktur.

Grattis till uppfödningarnas fina framgångar!
 
Sv: 08:orna!

Ja det är han. Den uppgift vi har fått var att han hade en liten böjprovsreaktion och därför inte blev rixhäst.

Tack!
 
Senast ändrad:
Sv: 08:orna!

I söndags var det inte kul. Domino såg ut att gå mot en enkel seger i Breeders Crown försöket när han slog på en :devil: skitgalopp på upploppet.

Idag var det roligare då Alfas da Vinci tog sin första seger. :D
 
Sv: 08:orna!

Alfas Diamond blev oplacerad, gick 14,1.

Alfas da Vinci blev fyra från dödens i fredags och gjorde en väl godkänd insats.
 
Sv: 08:orna!

Tumhållningen hjälpte tyvärr inte...
Domino galopperade bort sig redan i starten, riktigt surt ....
Da Vincis lopp blev rätt ryckigt kört, vilket inte alls passar honom som är mer stark än speedig. Han lyckades dock ta 30m på upploppet, men slutade sexa.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Lady_S
·
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
1 454
Senast: Shixle
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 074
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
394
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp