Bukefalos 28 år!

Sv: 08:orna!

Man måste först lägga upp bilderna på internet, tex på Photobucket.com sedan kopierar du imagecode, och klistrar in den i ditt inlägg. Det står utföligt under Bukefalos hjälp.
Är du också uppe och fölvakar?:D
 
Sv: 08:orna!

Jag vet inte hur stora de är, för det var länge sedan jag mätte dem nu.
Det är dock Dimitri som är störst.
Näst störst, nästan lika stor som Dimitri är Domino, som inte fick vara med på bild den här gången. Han står i sjukhage och kurerar sig efter att han fick en pinne i knäet. (Se annan tråd.)
 
Sv: 08:orna!

biler189.jpg
biler196.jpg
[/IMG]
piraten.jpg
Man måste först lägga upp bilderna på internet, tex på Photobucket.com sedan kopierar du imagecode, och klistrar in den i ditt inlägg. Det står utföligt under Bukefalos hjälp.
Är du också uppe och fölvakar?:D


Nja...inte direkt, har dem inackorderade. Vi får bare ett föl iår..efter up front larry i mitten av maj:).

Bilderna uppifrån: On track Mosquito( opus viervil- belinda celeber) On track Hilda ( offshore dream-hillary as) On track kontes ( kerido du donjon-Luigiana SAS) och On track Piraten ( Kool du caux-monrovia)
 
Sv: 08:orna!

Bilder på Rapp Stjernen, 10 månader.
e. Voje Faks u. Petroneldi
ue. Elding


27056356.jpg


27056355.jpg


27056357.jpg


Andra gången han tömkörs
27056479.jpg


27056480.jpg
 
Sv: 08:orna!

Kom igen nu!
Hur går det med era ettåringar?
Skulle gärna vilja se en lite nyare bild på Lillcaksas åring.
 
Sv: 08:orna!

Ja ja! hehe.. hon har tappat mkt av vinterpälsen nu så hon ser inte ut som en boll längre.. Ska ta ett kort senare idag
 
Sv: 08:orna!

Våran gangster har också tappat det mesta av björnpälsen :p och imårron är det dags för hingstbete :laugh: Så underbart han kommer att få det!
 
Sv: 08:orna!

Jag gjorde mitt bästa..

Men de flesta bilder blev så här

index.php


Här är de som blev hyfsade den bästa är tyvärr staketet ivägen

index.php


index.php
 
Sv: 08:orna!

Vi tog lite nya bilder på pojkarna igår.

Alfas Diamond
081117932800.jpg


Alfas Diamond
081117928800.jpg


Alfas da Vinci
081117958800.jpg


Alfas Domino
081117870800.jpg


Alfas Domino
081117914800.jpg


Alfas Dimitri
081117892800.jpg
 
Sv: 08:orna!

Bilder på Rapp Stjernen, andra gången i vagn igår.

27936983.jpg


27936984.jpg


27936985.jpg


Ska ta några nya uppställningsbilder nån dag, just nu ser han ut som en dragster...
 
Sv: 08:orna!

Eftersom ingen annan lägger in bilder på sina åringar så får väl jag hålla igång tråden... ;)

Rapp Stjernen ungefär ett år på bilderna.
27994979.jpg


27995137.jpg


Mätte honom 12/6: 137 cm fram, 140 cm bak.
 
Sv: 08:orna!

Våran stiliga pojk går på superfint bete nu hela sommaren med ett dussintals andra pojkar på Brättefors :) Blir nog hemgång i september.
 
Sv: 08:orna!

Idag kommer en spekulant och ska titta på Domino, så då passade vi på att ta hem honom från betet några timmar och fota honom. Så här ser han ut nu för tiden:

DSC_8066800.jpg



alfasdomino800.jpg
 
Sv: 08:orna!

Tack!
Vad kul att du tycker det!
Dina är också jättefina. Hade det funnits lopp och därmed köpare för kallbloden här nere hade vi nog haft en kallblodsmärr, både jag och maken är väldigt svaga för dem.
 
Sv: 08:orna!

Slänger in några bilder på våra två gangstergrabbar:

Undici Zoot, e. Express It - ue. Mack Lobell
P7291192-1.jpg

P7291198-1.jpg


Ufo Zoot, e. Steinlager - ue. Lindy's Crown
P7291202.jpg


Ufo tömkördes för första gången igår och skötte sig bra. Den andra herren försöker vi få lite mera ledtam innan vi sätter på tömmar, han har dock haft sele och huvudlag på sig. I slutet av augusti ska bägge två iväg på inkörning
 
Sv: 08:orna!

Jag har en efter Finish som tyvärr har flytt till himelen. En hingst fick vi förra året. Han är ur mysig.

Honom körde jag in i våras sedan fick han en liten vilopause, men nu kör jag ca 2 ggr i veckan. bara travar på, hehe blir bra detta.

Är tidig av sig och mogen för uppgiften, och i det stadium vi är i. Vi har mött bilar när vi är ute o kör INGEN reaktion. HAft skengaloppande kossor som kommit utmed staketet vid vägen vår, och han joggar baara förbi som om han inte såg dem. Pust sa jag för mig själv, trodde att jag skulle få åka av men inte. :p:p
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: hamilton1
·
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
1 423
Senast: Shixle
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 023
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
375
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp