10:orna del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 10:orna del 4

Jo, jag blev tvungen att ta bort honom och jag blev så ledsen att en ny häst liksom inte ens kändes tänkbar.... Men nu väcktes lusten igen och efter att ha lusläst hur många annonser som helst (det skulle lätt kunna vara ett heltidsjobb!!!) så köpte jag första hästen jag besökte live :D
Men hon var den enda jag fastnade för så...
Den här är knappt 1.60 men ser väldigt ofärdig ut, mamman 1.63 och pappan 1.67 så jag hoppas att hon ska sega sig upp till 1.65.
 
Sv: 10:orna del 4

Tack Molin!:)

När Ceasar hade besvär med bärrandsröta som ettåring var det bara tjära som hjälpte (jag provade allt möjligt). Hoppas hon snart blir bättre!
 
Sv: 10:orna del 4

Nu upptäckte jag att det är bra över 2000 inlägg i den här tråden!

Jag stänger den, öppna gärna en ny.

Görel - moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 633
Senast: Lhas
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 301
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 104
Hästmänniskan Håller på att smått få frispel här på alla andras lösa hästar som springer runt på vår gård. Köpte för några år sedan ett hus och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp