12:orna - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12:orna - del 2

Frambenen kommer ikapp förr eller senare :D (hoppas vi i alla fall :rofl:)
Söt är hon i alla fall alltid, och snygg om man blundar för frambenen just nu då ;)
 
Sv: 12:orna - del 2

Vad skönt att höra!

Charmiga Storm! Vilken härlig bildserie:love: Ska kanske ta fram bollen och se vad Silhouette tycker om den nu. Hon känns lite rastlös. På lördag åker vi och tittar på ett litet shettissto. 12a den också! Känns som att vi behöver ha en till i flocken. Tror ni att de kan funka tillsammans? Jag bara tänker så att Silhouette inte blir för hårdhänt mot den lilla. Vad tror ni?:idea:

Agony och Tiinis: Vilka vackra varelser, båda två:love::love:
 
Sv: 12:orna - del 2

Wiiiiii, nu är min bäbis hemma och trygg.. Funkade bra med gamlingen först, men sedan vart de flippet på honom, vene vad de är med honom så vi bytte ut honom mot unghästen ist och nu är de båda minstingarna bästisar, så det känns trotts allt bra :)
Så här ser plutten ut;

DSC_0017_zpseef647ac.jpg


DSC_0039_zpsea009844.jpg
 
Sv: 12:orna - del 2

Nu är det snart 2000 inlägg i denna tråd så därför låser jag den.

Starta gärna en ny tråd.

Görel - moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 222
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Ja, som rubriken säger; hur köper man in sig i ett hus? Jag och min sambo bor i ett hus som han äger och har bott i i 12 år. Det har...
2
Svar
23
· Visningar
4 103
Senast: Bapelsin
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 366
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 424
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp