Vad hände med den förra? För visst hade du ett nätt brunt sto från Växjö-trakten?

Stämmer! En helt fantastisk häst, men vi hade en hel del otur med skador. Luften gick lite ur mig och hon var ganska tuff att sätta igång pga all sin energi. Så när vi skulle sätta igång igen för tredje gången på ett år kändes det inte roligt längre. Men min tränare har alltid gillat henne, så nu provar hon livet som verksamhetshäst, och verkar älska det, så dom har bett att få köpa henne. Fördelen är att hon kommer få stå kvar i samma stall och att jag har henne bara några hundra meter hemifrån.
 
Först och främst ska ju både hästen och jag hålla oss friska, det är ju något som man inte ska ta för givet..I övrigt är målet för i år att rida Intermediere II och 1B, jag startade en Int.A i höstas och känner mig redo att ta ett kliv till ☺️
 

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 162
Senast: Tonto
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
501
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
622
Senast: Anna-Bella
·
  • Artikel
Hästnyheter Numera är det vanligt att försöka öka hästens ättid på fler sätt än genom att dela upp fodergivan i många små mål, vilket kanske var det...
Svar
8
· Visningar
779
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp