Bukefalos 28 år!

Sv: A9-ritten

Stort tack till arrangörerna inkl alla funtionärer, veterinärer o dessa trevliga domare vi har i sporten! Det är så najs att slippa släpa grejor från transporten när vi nu åkte med två hästar:-)
Crax: ej godkänd pga metaboliska betyder dåliga/svaga mag-tarmljud och tyder på störning i matsmältningssystemet. Kan ha ätit el druckit lite dåligt.
 
Sv: A9-ritten

Jag hade förmånen att få rida ena dagen och vara funktionär den andra - alltid lika kul att träffa alla härliga "distansare"!

Fick nästan lite dåligt samvete att jag inte tävlat på nära 4 år ... hade en salig häst i lördags :love: Han var lika lycklig hela dagen! Att få komma ut och visa upp sig ... och umgås lite igen. Det kanske inte är dags att pensionera honom ännu? Fast han fyller 21 nästa fredag ;)
/Anne
Gimmick_A9_110521_b.gif
 
Sv: A9-ritten

Tackar också alla funktionärer och arrangörer för en jätte trevlig ritt och en riktigt bra utmärkt bana :)
Sedan har jag lite funderingar hur ställningen står i Folksam cup efter denna deltävling, nu är det ju bara en kvar så det är spännande :)
 
Sv: A9-ritten

Folksam Cup resultatet fixar Enar med så det kommer inom kort...

Ni får hålla tillgodo med ryttarrapporterna så länge ;) (dvs de finns på hemsidan nu)
 
Sv: A9-ritten

Jag hade förmånen att få rida ena dagen och vara funktionär den andra - alltid lika kul att träffa alla härliga "distansare"!

Fick nästan lite dåligt samvete att jag inte tävlat på nära 4 år ... hade en salig häst i lördags :love: Han var lika lycklig hela dagen! Att få komma ut och visa upp sig ... och umgås lite igen. Det kanske inte är dags att pensionera honom ännu? Fast han fyller 21 nästa fredag ;)
/Anne
Gimmick_A9_110521_b.gif

Vad härligt!
Att kunna rida en distanstävling med sin 21 åriga häst, det är inte dåligt det. Och vilken blick han har!
 
Sv: A9-ritten

KL

Vill också skicka ett stort tack till arrangörerna! Allt flöt på bra och jag tror inte att jag kan komma på något direkt som skulle ha kunnat förbättras. Jätte bra jobbat! Extra plus för snabba updateringar på hemsidan och resultatet som kom ut snabbt.
 
Sv: A9-ritten

Håller med ovanstående! Underbara ridvägar och trevliga människor! Någon som tagit bilder som vill dela med sig?
 

Liknande trådar

Distans Det slog mig precis att det nu är mindre än två månader kvar till Vedemaritten där jag hade tänkt ha min distansdebut och rida en PP...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
29 768
Senast: hermulen
·
Katthälsa Stackars Soda mår inget vidare alls =/ Hittade honom igår "i en hög" på stallgolvet med alldeles för snabb andning. Var som en het trasa...
2
Svar
24
· Visningar
23 381
Hästvård I fredags så fick min häst kolik och jag gick med honom i flera timmar men det hjälpte inte, till slut kom en veterinär ut och gav honom...
Svar
16
· Visningar
2 376
Hästvård På måndag inväntar jag svar på blodproverna om min shetlandsponny har diabetes. Mycket kortfattat. Hon fick kraftig fång förra året...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 291
Senast: spaderÄss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp