Status
Stängd för vidare inlägg.

Gnist

Trådstartare
Är alla 14-åriga pojkar så att dom kan allt, vet allt, och mamma kan och vet inget ? Och det kan ju inte finnas nått bättre sätt att tillbringa tiden på än att djävlas med lillasyster (11 år)... :mad: Eller är det bara min son som är sån :confused:
 
Sv: Aaarghh

Låter som min 13-åriga bror! :smirk:


Sur
Irriterad
Vet bäst
Konstant trött/slö
Tyken och otrevlig


Men han är rätt söt emellanåt också... när man får honom på rätt humör... :D
 
Sv: Aaarghh

Sonen har sina bra sidor också :smirk: han kan ju faktiskt hjälpa till hemma ibland + i kanten för att han är himla shysst med sin minisyster ( snart 4 år), men det går inte en dag utan att han retar gallfeber på en :crazy: minst tre ggr iaf :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 850
Senast: Amha
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
879
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 507
Senast: kubikmeter
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 515
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp