Bukefalos 28 år!

Abbonemang

lisa412

Trådstartare
Lite förvirrad och trögtänkt just nu. Det är nämligen så att min bindningstid på telen gick ut. Då bytte jag till en annan operatör (mer surf). Samtidigt köpte jag en till tele som min sambo skulle ha. Jag har alltså fortfarande min gamla men det är jag som är skriven på båda.
Den nya telen tog jag på delbetalning men fakturan jag får verkar bara gälla de samtal jag gjort med min. Vars är sambons faktura?
(Jag har kontaktat både operatör och butik där jag jag bytte operatör och skaffade ny telefon utan större lycka.Väntar på svar på mejl)
 
Senast ändrad:
Om det är Telia du bytte till så kommer en egen faktura på telen från Telia finans. Jag tog ut en till tele till min syster och då kom det en dubbelfaktura månaden efter.
 
Logga in på mina sidor på halebop, där står allt 😊

Har gjort det. Ser bara fakturan på min tele. Även loggat in på resurs bank dom Netonnet använder. Nada.
MEN på Netonnet ser jag kvittot på telen. Och det står -1199:- så jag undrar om det är delbetalningen?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 372
Senast: jemeni
·
Juridik & Ekonomi Jag fick en faktura på min husförsäkring för ett tag sedan. Samtidigt bytte de ombud, och när hon tittade över min försäkring upptäckte...
2
Svar
29
· Visningar
11 878
Senast: bettysmatte
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 788
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp