Är du nöjd?

Känner du dig nöjd med ditt liv?
Ja!
Din livssituation?
Ja!
Ditt jobb?
Jag har precis börjat ett nytt extrajobb i inredningsbutik. Fritt arbete, helt ok lön med OBn, trevliga, äldre kollegor (har tidigare bara jobbat med yngre). Studerar basår på 75% då jag redan läst biologin. Klarade cepesvåra organkemitentan i lördags som halva klassen kugga, så ja, jag är jättenöjd :D
Din bostad?
Jag älskar min bostadsrätt men ska byta stad i augusti och flytta till sketen studentlya. Man får inte ha djur i de nybyggda tyvärr så det blir ett stort nerbyte då jag är van vid hög standard och har bott så i många år (är rätt gammal). Försöker ta dagarna som de kommer, jag kommer ju iaf ha mina möbler och missar.

Jag är en riktig storstadstjej, van vid att ha gym, shopping och tunnelbana inom 5 min gångavstånd.
Har alltid haft en längtan till landet och kommer därför bo utanför stan när jag flyttar. Hoppas att jag hittar nån bra feeling där, även om omställningen kan bli tuff.
Din familj?
Är väldigt nära min familj, försöker träffa mamma eller pappa över lunch eller så ett par ggr i månaden.
Världens bästa pojkvän, han gör mig till en bättre människa och vi har så kul ihop fast vi är hur omaka som helst :p
Din fritid?
Sen i julas har allt fokus legat på plugg så fritiden är det som fått stryka med.
Nu har jag dock börjat träna igen sen en vecka tillbaka och om en vecka när skolan lugnat ner sig ska jag ta tag i att träffa vänner igen.
Dig själv?

Jag jobbar på det. Har haft ett riktigt skitår med magproblem, oklart hjärta, svåra sömnproblem, ätstörningar och ångest. Har inte gett upp, varit envis som fan och försökt tvinga mig själv när det känns hopplöst. Nu sover jag 6 h per natt, maten är under kontroll (då blir även magen glad), och jag har inte tatt nå ångestdämpande på två veckor.
Har dratt på mig en del övervikt pga ätstörningarna men har tappat 3 kg av den iaf.
Nu har jag två månader på mig att bli snygg till sommarn, det ska väl gå. Vet att jag kan!
 
Känner du dig nöjd med ditt liv?
Ja, jo. På det stora hela är jag nog rätt nöjd. Finns en hel del minustecken, men även plustecken så det blir nog rätt jämt.
Din livssituation?
Nej, inte helt. Sambon jobbar i Norge, dvs vi träffas betydligt mindre än vi båda vill. Jag har 1,5 timmar enkel resa till jobbet (men halv-veckopendlar så det inte blir dagligen).
Ditt jobb?
Här kan jag faktiskt säga Ja! Och det känns så himla bra. Älskar mitt jobb och mina kollegor!
Din bostad?
Helt ok. Skulle kunna varit bättre, men det bästa med den är att den tillhör mig och sambon.
Din familj?
Står min familj nära. Älskar dem!
Din fritid?
Hade önskat mer energi så jag orkade göra mer saker på min fritid (hundträning, egen träning, husrenovering). Ofta säger kroppen ifrån, fysiskt.
Dig själv?
Hyffsat nöjd med mig själv faktiskt. Dels tack vare sambon, som gett mig ett större självförtroende. Dels tack vare jobbet, där jag känner att jag verkligen hittat rätt.
Dock inte nöjd med att orken inte finns som jag orkar.
 
Känner du dig nöjd med ditt liv?
Mitt liv är lite som mellanmjölk, men jag klagar inte! Jag är inte en människa med högt flygande ambitioner utan är nöjd med att ha en vardag som jag trivs med.
Ditt jobb?
Jag har inget jobb för tillfället utan studerar. Det är som det är, en del fritid vilket är skönt men också en ständig press över en och jag är aldrig riktigt ledig. Men det är självvalt, leder till någonting bättre och är övergående.
Din bostad?
Alltså, jag gillar huset avskyr läget. Och jag velar mellan att flytta, eller göra det acceptabelt. Oavsett tror jag inte det är något hus för resten av livet, men det lär vara mitt hem i 10 år skulle jag tro. Och det är helt ok :)
Din familj?
Jag har världens bästa familj, man och två barn. Resten av min familj är rätt strulig och där hade relationerna absolut kunnat vara bättre men det är som det är.
Din fritid?
Jag hade önskat ett rikare socialt liv. Jag fastnar lite i fällan att jag hoppas att alla andra ska kontakt, och så blir det ingenting istället och tiden går tills det helt plötsligt är så lång tid att det blir pinsamt att ta första steget själv. Har precis gått igenom en liten livskris och sålt hästarna och har en hund som varit skadad men där vi är på gång med träning igen (men samma där, jag har inte längre kontakt med så många gamla träningskompisar, och utan dom blir det inte lika mycket träning gjort...) Renoveringen av huset är rolig, men både kostsam och tidskrävande och ibland väldigt energikrävande.
Dig själv?
Jag gick upp mycket i vikt under första graviditeten, och dom hänger envist kvar pga att jag tänker mig själv lite som en hund (dvs, belönar mig med mat...) Men jag jobbar på det, och sakta men säkert ska jag ta tillbaka min kropp och se till att den bilden jag har av mig själv även matchar den yttre för jag har fortfarande efter 4 år inte fattat att jag är tjock... Förhoppningsvis är jag i form snart så att jag slipper förstå det.
 
Känner du dig nöjd med ditt liv? nej..
Din livssituation? nej..
Ditt jobb? har inget jobb.. ser inte hur jag skulle kunna hitta ett heller. Kan inte ha ett stressigt jobb, inte stillasittande, inte fysiskt tungt, inte fysiskt statiskt och inte för lugnt heller(då somnar jag)
Din bostad? absolut inte, alldeles för dyr lägenhet men kan inte flytta heller
Din familj? jodå
Din fritid? ibland..vill ha mer ork och inspiration..
Dig själv? nej. finns inget att vara nöjd med.
 
Känner du dig nöjd med ditt liv?
Ja!

Din livssituation?
Ja

Ditt jobb?
Ja, jobbat här i tio år nu och tycker det är lika bra som när jag började.

Din bostad?
Absolut, älskar vårt fina hus

Din familj?
Ja, gift med en underbar man. Frivilligt barnfria och lyckliga

Din fritid?
Ja, har två hundar och två fantastiska hästar.

Dig själv?
Ja, jag väljer att vara nöjd med den kropp jag fått
 
Känner du dig nöjd med ditt liv? Ja det mäste jag nog säga. Det jag är missnöjd med är att jag inte är en bättre ryttare och inte har de meriter och kunskaper som jag trodde mig skulla ha vid den här åldern. Men livet är inte slut än så det jobbar jag på:).

Din livssituation?
Ja. Har en underbar sambo, en man som jag inte trodde existerade och vi ska gifta oss i höst. Det känns fortfarande helt ofattbart att jag hittade honom.

Ditt jobb?
Ja. Den stora fördelen är att jag har ett schema som passar mig perfekt, det är flexibla tider och inte svårt att få ledigt. Hjärnlös tillvaro och behöver aldrig ta med jobbet hem sas. Älskar fortfarande att köra bil även efter 13 år i en taxi:D. Nackdelen är förstås den vanliga att jag önskar att jag tjänade bättre. Hade jag väl kunnat gjort också om jag varit lite mer engagerad (provisionsbaserad lön). Men jag tjänar okej.

Din bostad?
Ja. Vi kommer så småningom att köpa gård om vi hittar något som passar oss. Men jag måste erkänna att jag trivs väldigt bra med att bo i lägenhet. Det är en ganska bekymmerslös tillvaro.

Din familj?
Tja. Jag bor 100 mil från min släkt. Den är liten och egentligen ränar jag bara min mamma som min familj. Jag vet att hon älskar mig, men jag tror att vi båda trivs bäst med att bo så här långt från varandra. Min pappa bor inte i Sverige och har aldrig varit närvarande. Jag saknar min mormor.

Din fritid?
Ja! Jag älskar livet med hästarna. Det går förtås upp och ner men just nu går den ena hästen fantastist och den andra är nyopererad. Stallet där jag står fungerar bra och anläggningen tvärs över vägen fick ridhuset klart i höstas vilket är superlyxigt:).

Dig själv?
Ja. Mitt mål i livet är att ständigt utvecklas, lära mig mer och vara en människa andra respekterar. Ibland borde jag vara mindre känslig och kunna slå ifrån mig och ibland borde jag själv vara mjukare. Det är rätt fint med att bli äldre ändå, ständig utveckling!

 
Alltså JA! Jag är bannemig nöjd med allt.

Tog mig igenom mitt livs värsta år 2014 och blev frisk efter 14 års depression. Plötsligt ser jag allt jag har. Jag trivs jättebra i staden jag flyttat till, har byggt upp fina vänskapsrelationer, älskar min lägenhet, har roliga fritidsaktiviteter, jag tycker om hur jag är som person (och hur jag ser ut!) för första gången i mitt liv, har inget jobb men har en givande sysselsättning och ser möjligheter. Trivs som singel och njuter av att dejta.

Inget är helt perfekt, men det vill jag heller inte att det ska vara. Det måste ju finnas utrymme för utveckling! :idea:
 
Känner du dig nöjd med ditt liv?
Din livssituation?
Ditt jobb?
Din bostad?
Din familj?
Din fritid?
Dig själv?

Berätta gärna varför/varför inte.


Jag håller på att bli galen över mitt liv, och vill bara veta hur andra känner.
Jag älskar min sambo, utan honom hade jag legat som en blöt fläck på golvet känns det som. Jag klarar mig inte utan honom!
Jag känner mig meningslös på mitt jobb. Tycker att allt är tråkigt.
Jag vet inte vart jag vill bo! Jag vill köpa hus, men vart? Ska vi köpa där vi bor nu, eller flytta "hem" till där vi kommer ifrån?
Vill jag ha barn? Har ingen aning! Kanske en hund istället? Jag är snart 30, så om vi ska ha barn borde det bli om inte allt för lång tid....
Hästen går skit skit skit!
Jag känner mig tjock, värdelös och foten värker och har gjort i ett halvår nu. Min kropp kapitulerar - håret ser ut som svinto, naglarna går sönder, huden är prickig av finnar eller vad det nu är. Och jag vill sova!!! Sova hela dagen helst!

Jag är redo för förändring. Och jag gjorde en förändring i höstas genom att flytta, byta jobb, byta boende, flytta hästen, bli sambo. Men det känns inte bra. Och jag är inte nöjd. Kommer jag någonsin att bli nöjd?

Någon som känner igen sig?

Känner du dig nöjd med ditt liv?
Överlag - ja. Jag har alltid gjort det jag har velat, i den mån det har varit möjligt, och jag är glad över att ha tagit beslut som har känts bra för mig men som för andra kanske skulle te sig udda.
Din livssituation?
Ditt jobb?

De här två går ihop lite. Jag och sambon flyttade utomlands i höstas när han fick jobb. Jag ville ändå säga upp mig från mitt dåvarande så det kändes helt rätt för mig med, men jag har fortfarande inte lyckats hitta något nytt vilket jag inte trivs med och det är ett stort stressmoment för mig. Jag ahr i princip ingen buffert kvar och nu måste sambon försörja mig med, vilket är en situation jag verkligen inte har velat hamna i.
Din bostad?
Jag ÄLSKAR vår lägenhet, den är helt fantastisk. Lagom stor, nyrenoverad, mycket fönster, bra område med nära till både natur och storstad och bra kommunikationer. Har dessutom både tvättmaskin och diskmaskin :D När jag har jobb ska vi inreda den lite roligare bara, det har bortprioriterats.
Din familj?
Jag har världens bästa sambo som alltid finns där för mig, jag är inte alltid den lättaste att leva med men han är helt fantastisk. Resten av familjen ser jag inte så ofta längre, men håller kontakten på skype och email, men klart att det hade varit kul att träffa dem oftare.
Din fritid?
Jag hade gärna ridit mer, just nu är det inte möjligt pga pengar men är väldigt glad över att kunna rida lektion en gång i veckan iaf. Saknar min gamla dojo och att träna, men eftersom jag bor inte kvar så det känns inte som att det är så mycket att inte vara nöjd med, men de hade gärna fått följa med mig över hit :D Ibland tänker jag att jag är lite för lat, jag skulle kunna göra mer och skulle säkert uppskatta det, men det är rätt skönt att kunna vara lite lat också.
Dig själv?
Ja, det är jag faktiskt. Jag måste leva med mig själv resten av livet så det är bara att gilla läget. Sedan vet jag att jag är långt ifrån perfekt, en del saker jobbar jag med och en del låter jag vara en del av mig, men även om jag jobbar med mig själv betyder det inte att jag inte tycker att jag är bra precis som jag är.
 
[Känner du dig nöjd med ditt liv?
Nej. Men det har jag nog aldrig gjort. Jag är inte nöjd med det liv jag levt och de val jag gjort i livet.Jag är inte heller nöjd med det jag åstadkommer nu och hur jag har det.
Din livssituation?
Nej. Lever som väldigt ofrivillg singel och har få vänner och knappt något umgänge.
Ditt jobb?
Ja
Din bostad?
Absolut.Jag köpte en stuga för några år sedan och jag älskar den och platsen den ligger på
Din familj?
Jag har ingen familj. Eller jo, jag har en dotter som har ett eget liv.
Din fritid?
Fritid? Nja och ja, ja gh är engagerad i en hel del organisaitoner och i politik och där känner jag att jag fyller en funktion. Det ger tillfredställelse.
Dig själv?
Nej. Varken jag eller omgivningen har väl någonsin varit nöjd med mig.

Det är förbaskat svårt att vara nöjd, jag jobbar på det...

Men det jag ville säga var att du är en av de röster jag uppskattar mest här på bukefalos!
 
Känner du dig nöjd med ditt liv?
Faktiskt =)

Din livssituation?
I det stora hela ja

Ditt jobb?
Definitivt, stormtrivs (igen ;) haft en liten svacka men efter att fått ha ledigt så är det bra igen ;) )

Din bostad?
VÄLDIGT ! (nyinflyttad 1/12-14)

Din familj?
Här kommer ju minuset då...
Syrran - ABSOLUT nöjd
vänner - helt ok
Mamma & pappa - Inte så mkt
Avsaknaden av pojkvän - INTE ALLS nöjd ;)

Din fritid?
Absolut ! Den är ju det jag gör den till =)

Dig själv?
Skulle fortfarande behöva gå ner i vikt, i övrigt frisk och kry så jag klagar inte där heller ;)

Berätta gärna varför/varför inte.

Så Jo är i stort sett på en 8 (9?) på en 10 skala... Pojkvän har jag inte haft på evigheter, så det är ingen stor del i mitt välbefinnande. MEN det är klart med ett förhållande skulle jag nog anse att mitt liv va på topp = 10 poäng ;)
 
Känner du dig nöjd med ditt liv?

JA!

Din livssituation?


JA!

Ditt jobb?

Ja, har bytt arbetsplats nyligen. Underbart att slippa det gamla stället (även om jag saknar vissa arbetskamrater)
Däremot skulle jag kunna tänka mig att jobba med något annat, men tyvärr är jag nog lite för gammal för att byta karriär. Ska delvis jobba fackligt till hösten vilket kommer att bli ett lyft (och jobbigt!).Jag trivs ändå bra med jobbet.
Din bostad?


Ja, villa i trevligt område nära stan. Tyvärr är vi inte några riktiga "fixare", så vi överväger lägenhet så småningom.
Din familj?

Ja, har bara ett barn kvar att oroa mig för; hen har inte riktigt funnit sin väg i livet. Men just nu är det lugnt.
Din fritid?

Ja, men skulle vilja ha mer tid att rida min medryttarhäst som jag egentligen har obegränsad tillgång till.

Dig själv?

Någorlunda. Jobbar med min självbild, men känner mig ganska harmonisk just nu.
 
Känner du dig nöjd med ditt liv?
Nöjd med att jag har ett men inte helt nöjd med hur det ser ut i nuläget.

Din livssituation?
Det kunde definitivt vara värre men som det ser ut nu är min livssituation helt ohållbar i längden.

Ditt jobb?
Ja det är på vissa sätt väldigt bra, men det är kortsiktigt.

Din bostad?

Nej inte helt nöjd kanske men det hade också kunnat vara tio ggr värre.

Din familj?

Jag älskar min familj men alla i min familj har någon typ av problem att ta itu med, det känns tungt. Det blir bara tyngre när jag tänker på att jag mest troligt kommer dela vissa av de problemen i högre grad senare, förhoppningsvis många år framåt om ens någonsin. Förhoppningsvis är problemen inte lika stora då, kanske är de inga problem längre. Hoppas det. Jag hoppas att allt ska lösa sig och bli bra, för oss alla.

Din fritid?

Inte direkt, jag gör inte mycket på fritiden, ser handlingsförlamat på hur mitt liv blir mer och mer ohållbart.

Dig själv?
Nej, jag har för många problem, på alla plan. Psykiskt och fysiskt. Psykiskt är det för många för att nämna, men fysiskt börjar jag bli oroväckande smal. Har inte direkt märkt det själv, tycker jag ser ut ungefär som vanligt i spegeln, inte förrän jag såg ett kort för ett tag sedan reagerade jag. Har inte någon aptit att tala om, har inte alltid någon lust att handla heller trots att det inte finns mat i kylskåpet osv.
Har ganska mycket att jobba på.
 
Ja är nöjd!:) Vilket inte innebär att jag vill att allt ska vara som det är för evigt.

Började nytt jobb förra året och trivs. Men jag tvivlar på att jag kommer att jobba där resten av livet. Men just nu är det jättebra.

Gillar min lägenhet men jag måste flytta. För mycket tid går till pendling. Ska ta tag i det till hösten. Är provanställd till halvårsskiftet.

Singel sedan 2008 och ofta önskar jag att ha någon att dela vardagen med. Men helt ärligt skulle det kunna vara ett kollektiv med mina vänner lika väl som en partner. Jag är självständig och har mycket hög integritet så det tar ett tag att släppa någon inpå livet. Och jag trivs i mitt eget sällskap.

Fritid önskar jag just nu lite mer av. Jag pendlar bort för mycket tid. Men det löser sig ju när jag ändrat boendet.

Min blodsliga familj är mina syskon och systerson samt kusiner och fastrar och farbröder. Vi umgås inte så mycket pga avståndet. Men jag räknar nästan vissa av mina vänner som familj... Och så mina hundar även om de är hundar. Men vi är ju en flock - för dem.

Så - ja. Men jag vill inte slå mig till ro utan leva livet. Har massor av grejer jag kan tänka mig att göra!
 
Jag trivs med mitt liv. Jag önskar att vi bodde större, att vi hade lite mer kapital osv, men vi är förhållandevis lyckligt lottade.
 
Känner du dig nöjd med ditt liv?
Din livssituation?
Ditt jobb?
Din bostad?
Din familj?
Din fritid?
Dig själv?

Berätta gärna varför/varför inte.


Jag håller på att bli galen över mitt liv, och vill bara veta hur andra känner.
Jag älskar min sambo, utan honom hade jag legat som en blöt fläck på golvet känns det som. Jag klarar mig inte utan honom!
Jag känner mig meningslös på mitt jobb. Tycker att allt är tråkigt.
Jag vet inte vart jag vill bo! Jag vill köpa hus, men vart? Ska vi köpa där vi bor nu, eller flytta "hem" till där vi kommer ifrån?
Vill jag ha barn? Har ingen aning! Kanske en hund istället? Jag är snart 30, så om vi ska ha barn borde det bli om inte allt för lång tid....
Hästen går skit skit skit!
Jag känner mig tjock, värdelös och foten värker och har gjort i ett halvår nu. Min kropp kapitulerar - håret ser ut som svinto, naglarna går sönder, huden är prickig av finnar eller vad det nu är. Och jag vill sova!!! Sova hela dagen helst!

Jag är redo för förändring. Och jag gjorde en förändring i höstas genom att flytta, byta jobb, byta boende, flytta hästen, bli sambo. Men det känns inte bra. Och jag är inte nöjd. Kommer jag någonsin att bli nöjd?

Någon som känner igen sig?

På det stora hela, JA!
Jobbet är toppen!
Bostaden är bra, önskar lite utbyggnad eller ombyggnad men det kommer i framtiden.
Familjen är perfekt, visserligen blir jag stundtals tokig på sambon men så ska det vara.
Fritid. Önskar jag hade mer ork och tid för hästarna. Det leder direkt in på mig själv, är konstant trött och slut pga kämpig tid med sjukt barn och tidigare år med jobbiga sjukdomar på mig själv.
Önskar en mer vältränad kropp men orken finns inte riktigt just nu.

Finns en sak jag verkligen önskar mig. Att få vara pigg och orka med :)
 
Jag har redan svarat men ... I dag ar jag sa himla nojd. :p
Nej, ingen har valt att kopa var ranch som vi forsoker salja och inte vann jag pa lotteriet heller. Trots flera timmars jobb kunde jag inte fa klarhet i ett skatte arende som jag forsoker utreda, Range Rovern ar pa verkstan, jag hittade ett "ben brytande" hal i en hasthage i dag och ett par plankor till som maste bytas i ett staket. Dessutom regnar det.
Men ... jag har det oforskamt bra. Jag alskar min familj och mina djur. Det ar ordentlig var har och allt blommar ... inklusive mina "dogwood" trad runt farmen. Nagon av mina barn ringer varje dag for att "checka upp" att jag mar bra.:love:
Ar mitt liv perfect? Nope inte ens nara, men tank sa trakigt "perfect" skulle vara. Livet ar en serie av utmaningar och interesanta svangar och vandningar ... men tank sa fascinerande det ar att fundera ut hur man kan fundera ut losningar som gor allt lattare och battre. Jag har MASSOR av erfarenhet av att fundera ut hur man tar sig runt sina problem och I min mening ar det vad som gor livet interessant. :p
 
Jag har redan svarat men ... I dag ar jag sa himla nojd. :p
Nej, ingen har valt att kopa var ranch som vi forsoker salja och inte vann jag pa lotteriet heller. Trots flera timmars jobb kunde jag inte fa klarhet i ett skatte arende som jag forsoker utreda, Range Rovern ar pa verkstan, jag hittade ett "ben brytande" hal i en hasthage i dag och ett par plankor till som maste bytas i ett staket. Dessutom regnar det.
Men ... jag har det oforskamt bra. Jag alskar min familj och mina djur. Det ar ordentlig var har och allt blommar ... inklusive mina "dogwood" trad runt farmen. Nagon av mina barn ringer varje dag for att "checka upp" att jag mar bra.:love:
Ar mitt liv perfect? Nope inte ens nara, men tank sa trakigt "perfect" skulle vara. Livet ar en serie av utmaningar och interesanta svangar och vandningar ... men tank sa fascinerande det ar att fundera ut hur man kan fundera ut losningar som gor allt lattare och battre. Jag har MASSOR av erfarenhet av att fundera ut hur man tar sig runt sina problem och I min mening ar det vad som gor livet interessant. :p
Sidospår- jag blir så nyfiken om att du bor på ranch etc.., du får starta en tråd och berätta om det..,:D
 
Känner du dig nöjd med ditt liv?
Din livssituation?
Ditt jobb?
Din bostad?
Din familj?
Din fritid?
Dig själv?

Berätta gärna varför/varför inte.

Nä jag är inte så nöjd med mitt liv. Känner att jag saknar mål och mening i det mesta jag gör. Just nu jobbar jag inte, vilket är skönt. När säsongen drar igång ska jag prova för ett jobb som jag tror kan bli bra. Men jag jobbar just nu inte för att jag mådde så himla dåligt på förra jobbet.

Jag älskar min lägenhet och trivs jättebra, men önskar ibland att den låg närmare stan. Det hade underlättat ett visst socialt umgänge och breddat tillgänglig arbetsmarknad inom rimligt avstånd.

Min familj, dvs föräldrar ovh syskon är bra. Jag har god relation med alla och träffar dem regelbundet. Utan dem hade jag gått under totalt.

Fritiden är jag på det stora hela nöjd med. Jag dansar pole dance som jag älskar. Hade gärna ridit lite, men har svårt för medryttarkonceptet och vill inte ha häst på heltid så har inget sånt alternativ just nu. Däremot har jag ett väldigt begränsat socialt liv och jag känner mig så fruktansvärt ensam. Det tär på mig och jag har hamnat i en ond spiral av detta där jag blir väldigt obekväm av det lilla sociala jag har.

Och är ganska nöjd med mig själv kroppsligt. Gillar hur jag ser ut de flesta dagarna, men har lite för mycket hjärnspöken och mentala issues för att känna mig tillfreds på det psykiska planet.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 262
Senast: Whoever
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 525
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 559
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 506
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp