Är du nöjd?

Känner du dig nöjd med ditt liv?

Jag tycker egentligen om mitt liv, men det finns vissa saker i mitt liv som skulle kunna vara annorlunda. Det är komplicerat..

Din livssituation?

Lider av psykisk ohälsa, men har börjat medicinera nu och hoppas på att det ska hjälpa, bla så jag kan ta körkort.


Ditt jobb?

Jobbar för tillfället i familjens företag,
Din bostad?

Vi bor ganska litet till förhållande på hur många vi är då vi är 3 vuxna, 5 barn, 3 katter och 2 hästar (fast de är inhyrda på stall vi hyr) och vi drömmer om att skaffa hus och gård men det funkar i dagsläget.

Din familj?

Min biologiska familj tänker jag inte ens nämna då.. Har en tuff uppväxt fram till jag var 18 då jag flydde därifrån.

Men jag bor hos en helt underbar familj nu som är stor. Jag har 6 syskon, en "mamma",hennes sambo och massa djur.
I min familj får man vara sig själv dvs annorlunda, normal finns inte i våran värld då ALLA i familjen har någon form av bokstavskombination ;)
Men vi har sjuk roligt istället ;)

Din fritid?

Kunde ha mera fritid till hästarna och vännerna. Mitt liv ser ut som att gå till skolan, gå till jobbet, åka till stallet, åka hem, äta och sova..

Helgerna består av att hjälpa till hemma.

Dig själv?

Är tyvärr inte nöjd med mig själv, jag är väldigt osäker som person och orolig av mig. Jag har extrema problem med maten men jag lider inte av ätstörning vad jag vet iaf.. Men har alltid haft problem med maten,men mina största problem är Asperger, ADD och depressionerna..

Berätta gärna varför/varför inte.

Tror allt bottnar i min uppväxt, och saker jag varit med om men jag hoppas nu på medicinering,terapi och med hjälp av familj och vänner kunna växa upp och få ett normalt liv med egen bostad osv.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 262
Senast: Whoever
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 525
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 559
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 506
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp