Är förändringen i samhället nödvändigtvis något konstruktivt?

Status
Stängd för vidare inlägg.
(Även mina mest antikverade släktingar lyckas inte kläcka ur sig någonting annat om tatueringar än att de är fula och uhm jättefula.)
Jag kan tänka mig att de kan vara ett hinder om man skall arbeta i som modell i modebranschen eller som skådespelare i filmbranschen.
Men det är ju inte så vanligt att göra det.
På film så går de dessutom att sminka över.
 
Hoppla, här så odlades det fördomar.
Kom i kostym på MC-träff och du blir nog strimlad.
Typ - dålig idé.

Vilket gör att du inte går på liknande destruktiva samlingar.

Samhället är uppbyggt av olika klasser. Lägre klasser lägger till sig med destruktiva beteenden som cementerar dem i sin socialgrupp.
 
Hårdrockskulturen är destruktiv så bra exempel på hur man gräver ner sig själv med fel klädstil.

do-not-feed-the-trolls-45372.png
 
Vilka fakta då, dina störda uppfattningar om tillvaron?
Den av mig fetade meningen/påståendet ärr i samma klass som:
Har du slutat misshandla din fru?

Eftersom du undviker sakfrågor och vill prata känslor så blir det svårt att visa dig. Vad är det du tvivlar på?
 
Eftersom du undviker sakfrågor och vill prata känslor så blir det svårt att visa dig. Vad är det du tvivlar på?
Men läste du inte inlägget?
Försök nu att svara på vilka fakta som det handlar om.
Du har tuggat på om de där fakta som du hänvisar till i tråd efter tråd nu men du har ännu inte presenterat dem.
Det börjar att bli dags för litet källor på alla dina påståenden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 410
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 020
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp