Bukefalos 28 år!

Ärevarvs musik

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kellog

Trådstartare
Hej!
Har nu suttit och bränt en cd med massa musik som passar till ärevarv. Har hittat måånga. Men vad tycker du passar till hopptävling? har du några bra låtar som det är bra "dunk" i?
Om ni vill ha tips på låtar eller få dom som jag har så är det bara att skriva!

// Martina
 
Sv: Ärevarvs musik

Låtar som jag faktiskt inte gillar som ärovarvsmusik (men som ändå räknas till klassikerna) är We are the champions och The winner takes it all. För lugna och lite depprimerande tycker jag :p

Annars kan man ju iprincip nästan ta av som helst med lite bas/dunk i. Nu tycker ju folk att det ska vara ngn låt som har med vinst att göra, men det tycker jag inte att det behöver vara. Ngn låt med härlig, snabb rytm bara.
Men en bra "vinnarlåt" om man nu måste ha det är ju Stand up for the champions.
 
Sv: Ärevarvs musik

Okej, det är ju såå härligt att rida till dom låtarna.
Jag bara längtar tills jag får rida ärevarv, helst till queen-we are the champions. eller the winners take it all. eller simply the best. någon nnan går bra med men jag vill att det ksa vara sådana låtar.
Jag laddade hem bryan adams-summer of 69. syperbra låt att rida ärevarv till!:D
 
Sv: Ärevarvs musik

Okej, det är ju såå härligt att rida till dom låtarna.
Jag bara längtar tills jag får rida ärevarv, helst till queen-we are the champions. eller the winners take it all. eller simply the best. någon nnan går bra med men jag vill att det ksa vara sådana låtar.
Jag laddade hem bryan adams-summer of 69. syperbra låt att rida ärevarv till!:D

Summer of 69 är en mkt bra ärovarvslåt håller jag med om och den har ju inte ngt "vinnartema" i sig.

Men om man vill ha låtar med vinnartema så finns ju oxå Amy Diamond - Champion.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
52 528
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 742
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 402
Senast: Squie
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 233
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp