Bukefalos 28 år!

Anledningar att vara lyckliga över :)

Min katt.
De personer som ger mig möjlighet att träffa min katt och andra djur.
Min lägenhet.
Mitt jobb.
 
Jag älskar att jag är singel och att folk nu, äntligen, när jag börjar vara närmare förtio än trettio börjar fatta att jag gillar det och slutat försöka lägga sig i. :D
Men i vardagen älskar, älskar, älskar jag mina hundar! De ger mig lycka mest hela tiden.
Att min boaorm efter två års kamp till sist börjat äta döa möss så att jag slipper ha hamsteruppfödning.
Att jag fick ett bord helt gratis av en generös människa på internet och att min sovrum ser fantastiskt ut med det på plats!
Att balansen i akvariet börjar ta sig.
Att jag har biljetter till en efterlängtad show i Augusti!
Att släkten jag har verkar må bra där de är, trots att det är långt härifrån.

Sedan finns det lika många och rätt tunga saker på minus också förstås, men jag gillar trådens fokus. :)

(Minus snedsteg då.)
 
Oj, jag är lycklig över så mycket.

-Min särbo tex som jag älskar, har så kul med och som utvecklar och utmanar mig
-Min pappa, som alltid finns där
-Min häst, som börjat bli rätt välutbildad inom flera olika områden och ger så fin känsla
-Min hund, min tokiga lilla knäppgök som är en kopia sin sin tokiga mormor(som jag hade och är glad att snudd på få behålla)
-Mina underbara vänner som alltid finns där även om vi inte hinner ses lika ofta som innan jag drog från stan
-Mina jobb, så roligt, givande, utvecklande, så formsytt för just mig och bjuder på så mkt spänning
-Att jag fått hjälp av min fantastiska läkare tillbaks till mitt jag och min energi och liv
-Att jag har mindre ont
-Att jag tog mod till mig och bröt en relation som var dränerande
-Att en vän verkar klara en cancer-operation efter en del komplikationer
-Att vi har så mycket spännande som ska ske i år på både jobb och privata plan
-Sen liksom vardagssaker a la suverän middag ikväll, våren börjar komma, jag sov gott inatt, jag ska få behandling imorgon, vi har lyssnat på bra musik och dansat och sjungit, jag har en flaska bubbel i kylen hemma, jag får snart hem lite kläder jag beställt, jag ska göra ansiktsbehandling med hyaluron strax etc.

Och jag är glad att jag är en "glaset är halvfullt"-kind of gal. Det är jag väldigt glad för!
 
Oj, jag är lycklig över så mycket.

-Min särbo tex som jag älskar, har så kul med och som utvecklar och utmanar mig
-Min pappa, som alltid finns där
-Min häst, som börjat bli rätt välutbildad inom flera olika områden och ger så fin känsla
-Min hund, min tokiga lilla knäppgök som är en kopia sin sin tokiga mormor(som jag hade och är glad att snudd på få behålla)
-Mina underbara vänner som alltid finns där även om vi inte hinner ses lika ofta som innan jag drog från stan
-Mina jobb, så roligt, givande, utvecklande, så formsytt för just mig och bjuder på så mkt spänning
-Att jag fått hjälp av min fantastiska läkare tillbaks till mitt jag och min energi och liv
-Att jag har mindre ont
-Att jag tog mod till mig och bröt en relation som var dränerande
-Att en vän verkar klara en cancer-operation efter en del komplikationer
-Att vi har så mycket spännande som ska ske i år på både jobb och privata plan
-Sen liksom vardagssaker a la suverän middag ikväll, våren börjar komma, jag sov gott inatt, jag ska få behandling imorgon, vi har lyssnat på bra musik och dansat och sjungit, jag har en flaska bubbel i kylen hemma, jag får snart hem lite kläder jag beställt, jag ska göra ansiktsbehandling med hyaluron strax etc.

Och jag är glad att jag är en "glaset är halvfullt"-kind of gal. Det är jag väldigt glad för!

Jag blev glad av att läsa om all din positivitet!
 
Jag är lycklig över att jag på något vänster lyckades sova ända från kl 22 till kl 03:30 - i ett svep :D ! Det händer nästan aldrig. Sedan att jag gärna skulle vilja gå och lägga mig en sväng till - det är en annan femma.... ;)
 
Kände mig lite extra lycklig i morse när jag orkade låta bli att snooza, gick ut och fodrade hästar, tog en liten promenad med hunden, kom in och yngsta dottern var vaken så vi satt i soffan och kollade djurprogram på tvn och jag tog dagens första kaffekopp :heart
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 905
Senast: _Taggis_
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
35 276
Senast: monster1
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 689
Senast: Imna
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp