annonsera mera :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår inte vitsen att gilla en annons, tänker då på annonser på fb. Vad tusan har man för nytta av att folk gillar annonsen men inte köper? :confused:

För min egen del skulle jag kunna(dock inte gjort det) gilla en fb-annons om jag ville fundera/mäta något/hitta tillbaka till annonsen senare om det sker någon innan aktivitet innan jag själv hunnit lägga ett bud eller vill köpa.

Men 'bara för att' känns ju hiskeligt onödigt..
 
Det kommer ibland upp knäppa annonser på Hästnet.
Om att man ska betala in 6500 kr för båtresa OCH häst från England. Ingen provridning...
 
Visserligen jag som tänkte fel, men jag såg en annons i tidningen idag: Demobilar för omg leverans!

Tänkte att det måste vara ett riktigt bra leveranssätt den där oh my god- leveransen :p
Generationskrock! För mig betyder omg också oh my God i första hand. för min mor betyder det omgående. Hon har dessutom en förmåga att använda förkortningen i tal, jag har fått många goda skratt tack vare det... :angel:
 
Man kan gilla en annons för tt hjälpa till att putta upp den. Mer aktiva inlägg hamnar ju överst, så tex hästannonser på en häst jag gillar, kan jag gilla för att hjälpa säljaren att synas!
 
Fortfarande hundar... Men annonsen med den som vill ha en fodervärd som ska ha hunden en stund och uppfostra den, sen ska ägaren hämta tillbaka sin vovve utan att den drar i kopplet, skäller och stressar upp sig. Låter iofs skönt, men vem vill vara gratis hundtränare åt en vovve?
 
Man får ju inte länka till andra fora, men vad sägs om det här? Hur blond får man vara?
"Jag lånade bort min hund för att den skulle lära sig lydnad för vi bor i ett tätbebyggt område o han som skulle lära han lydnad hadde en stor fin gård men nu är det ett problem att alla hans djur har blivit omhändertagen pluss min hund"
 
Man får ju inte länka till andra fora, men vad sägs om det här? Hur blond får man vara?
"Jag lånade bort min hund för att den skulle lära sig lydnad för vi bor i ett tätbebyggt område o han som skulle lära han lydnad hadde en stor fin gård men nu är det ett problem att alla hans djur har blivit omhändertagen pluss min hund"
Jag har gått på just den niten med en häst. I kretsarna välkänt hästfolk som jag litade på och som visade sig ha djurförbud... Lånade ut hästen till just dom eftersom jag kände dom från aktiviteter i den hästkretsen, så det kändes säkrare.
 
Såg en innan idag, en typisk "jag-rider-ägaren-betalar"- annons. En tjej vill ha häst på foder men ägaren ska betala stallplats, mat, vet och försäkring! Tjejen kunde betala hovslagaren varannan gång. :confused::confused::confused::cautious::up:

Bara jag som fått fel för mig hur foderhäst konceptet funkar !?:D:D:rofl:
 
Vad är en insexnyckel? Hittade det i en annons här på buke där någon säljer en sadel.
Kom osökt att tänka på ett inlägg om en liten hund som kasade på rumpan, hen uppmanades kontakta veterinär men skämdes så gräsligt över sin katt (modell större) eftersom hon trodde att den gjort så att hunden fick analsexinflammation.
:crazy:
 
Vad är en insexnyckel? Hittade det i en annons här på buke där någon säljer en sadel.
Kom osökt att tänka på ett inlägg om en liten hund som kasade på rumpan, hen uppmanades kontakta veterinär men skämdes så gräsligt över sin katt (modell större) eftersom hon trodde att den gjort så att hunden fick analsexinflammation.
:crazy:

images
En sådan här :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Kattsnack 10
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp