annonsera mera :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är en insexnyckel? Hittade det i en annons här på buke där någon säljer en sadel.
Kom osökt att tänka på ett inlägg om en liten hund som kasade på rumpan, hen uppmanades kontakta veterinär men skämdes så gräsligt över sin katt (modell större) eftersom hon trodde att den gjort så att hunden fick analsexinflammation.
:crazy:
Hahaha jag läste också den tråden.. Jag skratta så jag grät. Men visst kan man inget om djur så skulle det ju kunna vara fullt möjligt :rofl::rofl::rofl::rofl:
 
images
En sådan här :)
My bad, alltid trott det hette insektsnyckel. Kommer jag undan med att jag inte hade Svenska som första språk o inte är uppvuxen i Sverige?:o
 
Ingen annons men min stallägare letar en ny häst till sitt barn. De har hittat en de är intresserade av och nu kräver säljaren att de skickar en film på när barnet rider för att se om det är "godkänt" för att komma och provrida. De har tydligen nekat många köpare redan och för en gångs skull verkar "Hem viktigare än pris" vara otroligt seriöst menat. O_o :p
 
Alltså den här kan ju inte vara på riktigt. Eller?

"Jette sött halvblots valack,let i all handtering,som lastning i släb/transport,Nästan trafiksäkker, bra for hovslagera lett på at löfte ben,kan handteras af alla,och kan gå tilsammans med uliga hästar/ponyes.
Elsker at bli börstet och pyslat . har pass, Pappi Pinto-mammi oldenburger. 153 cm Ej inriden.

Ring/sms mail for mer info.


alraund"

Visst ja man kan ha problem att stava men
:confused:
 
Väldigt udda annons minst sagt!!

Apropå stickor så menar de nog carrotsticks eftersom de även nämnde parelli, i brist på bättre bild:
2447140_orig.jpg


Man försöker alltså rida utan huvudlag/ halsring, utan med pinnens hjälp visa vart du vill... På så vis kommer sätet att ha all inverkan till slut.
Försöker de rida in en häst på det viset så förstår jag att han blev för svår för dem!!

Är dock lustigt hur de beskriver att han är van vid tränsbett, skolad i kapson, repgrimma och carrotsticks. Men enda bilden ngt synd har han ett hackamore med jätteskänklar, det glömde de nämna.. ;)
 
Väldigt udda annons minst sagt!!

Apropå stickor så menar de nog carrotsticks eftersom de även nämnde parelli, i brist på bättre bild:
2447140_orig.jpg


Man försöker alltså rida utan huvudlag/ halsring, utan med pinnens hjälp visa vart du vill... På så vis kommer sätet att ha all inverkan till slut.
Försöker de rida in en häst på det viset så förstår jag att han blev för svår för dem!!

Är dock lustigt hur de beskriver att han är van vid tränsbett, skolad i kapson, repgrimma och carrotsticks. Men enda bilden ngt synd har han ett hackamore med jätteskänklar, det glömde de nämna.. ;)
Jodå det står vana hackamoore.
 
Alltså den här kan ju inte vara på riktigt. Eller?

"Jette sött halvblots valack,let i all handtering,som lastning i släb/transport,Nästan trafiksäkker, bra for hovslagera lett på at löfte ben,kan handteras af alla,och kan gå tilsammans med uliga hästar/ponyes.
Elsker at bli börstet och pyslat . har pass, Pappi Pinto-mammi oldenburger. 153 cm Ej inriden.

Ring/sms mail for mer info.


alraund"

Visst ja man kan ha problem att stava men
:confused:
Den där har jag också sett, känner mig nästan manad att höra av mig och erbjuda en bättre annonstext.
 
Tvärtom sälj-klyschyr!
-Något för den ohändige!
-Billigare vid långsam affär
-Priset viktigare än hemmet.
-Slipad diamant säljes
-Kräver orutinerad ryttare
-Säljer med glädje i hjärtat

Fler?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Träning och hälsa del 12
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp