Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det en facebooksida? Jag brukar kommentera oavsett. :p
Herregud, hoppas hon fick vettiga svar och tänkte om. :cry:

Det var på Facebook, någon hade redan fint skrivit att han skulle kolla med avelsrådet för sin ras och sen att han kanske skulle vänta till nästa löp 'så hinner du titta efter en hane i lugn och ro som passar din tik ordentligt'.

Har dock inte sett annonsen efter det, ska se sen om jsg hittar den om det kommit fler svar :idea:
 
Det var på Facebook, någon hade redan fint skrivit att han skulle kolla med avelsrådet för sin ras och sen att han kanske skulle vänta till nästa löp 'så hinner du titta efter en hane i lugn och ro som passar din tik ordentligt'.

Har dock inte sett annonsen efter det, ska se sen om jsg hittar den om det kommit fler svar :idea:
Det var ett väldigt diplomatiskt svar. Hoppas att personen tänker om. Ibland vet jag inte om något alls biter på såna personer, dom saknar det där grundläggande hundvettet många gånger.
 
Ett träns säljes för 300 spänn:
Svart cobträns sparsamt anv. Glittrigt pannband och nosgrimma i lack, obs! dålig bild...

Hur omöjligt är det att ta en bra bild istället? O_o
(Bilden är fö inte ens dålig jämfört med vad för dåliga bilder man brukar hitta i annonser. Man ser i alla fall att det är ett svart träns :p)
 
"Ett till avelsmaterial"

X är en omplacerings häst som jag har köpt av polisen!
Hon är triangelmärkt!
Men ingen vet varför då ingen veterinär hittar något!
Har ridit henne några få gånger men hon visar klart och tydligt att hon inte
vill!
Så hon ska INTE ridas utan gå som sällskap eller till avel då hon har haft föl
innan.
Men vet inte hur många eller hur länge sen det var!
Alla hennes saker följer med som täcken och grimma!
Hon står som korsning och enligt min vet så misstänker han att hon är 100%
arab men inget är säkert!
I passet står det att hon är född 96 men inget är säkert då passet är nytt!
Då hon hade varken pass eller var chippad när hon blev omhändertagen så fixade
polisen allt! "
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
202
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
60 61 62
Svar
1 236
· Visningar
45 776
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 984
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
34 35 36
Svar
704
· Visningar
51 914
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp