Bukefalos 28 år!

Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tävlingshäst som är "mycket manliga dominant" och "lätt att montera", för 10 000 kr? :idea:
Grattis!
ina_dance5.gif
 
Försöker titta på en annonsfilm för en d-ponny men det går inte, även om om rubriken är "Du kan inte missa honom" för filmen är gjord i något program med filter och effekter så jag tappar koncentrationen på ponnyn var gång man byter effekt snarare än var gång de byter gångart...

Helt fruktansvärd film! :wtf:
 
Försöker titta på en annonsfilm för en d-ponny men det går inte, även om om rubriken är "Du kan inte missa honom" för filmen är gjord i något program med filter och effekter så jag tappar koncentrationen på ponnyn var gång man byter effekt snarare än var gång de byter gångart...

Film nummer 2 var ju briljant! Typ två totalt värdelösa bilder, en filmsnutt på mankammen, men mest på en hund :rofl:
 
Irländskt sportsto, d-ponny som beskrivs enligt följande: "Ej slutfört men 145cm. Svensk registrerad vacc klar. Älska uppmärksamhet. Svart med vita täcken."

Vet ju inte alls hur just den här ponnyn är men vita täcken tycker jag är väldigt opraktiska. Inte älskar jag uppmärksamhet heller så det är kanske inte ponnyn för mig? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
696
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
65 66 67
Svar
1 323
· Visningar
51 780
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 098
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
36 37 38
Svar
745
· Visningar
55 812
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp