Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I en facebookgrupp inriktning hela Sverige, alltså inget särskilt län eller så.
Söker funktionärer till tävling till ABC (klubbens förkortning) i helgen.
Inte ett ord om vart klubbens finns eller ens vilken del av landet. Ska man gissa vilken klubb det gäller? Skriva fullständigt klubbnamn inom parantes eller något iaf?

:angel:
 
Ligger ute ett par svarta lädertyglar för 50 kr. Inget konstigt där..förrän man tittat på bilden.
Delen du knäpper runt bettet är rostfärgat/vitt på insidan. Alltså hela den delen, inte bara en liten fläck och lika på båda sidor. Vet inte hur utsidan ser ut så de är uppknäppta med insidan uppåt på bilden. Tyglarna har vita fläckar lite här och där, ser ut som ytmögel. Där tyglarna delas är det också rostfärgat/vitt. Tyglarna ser mer mörkbruna ut än svarta. De ligger bredvid en svart grej så man kan jämföra.
Det känns som man nog kan slänga de där. Säljer folk verkligen vad som helst, i vilket skick som helst? Är tyglarna bra under all skit kunde hon ju torkat av dom och försökt få dom att se lite okej ut. Nu ser de ut som en mögelhög med lite svart/bruna delar.
 
Ligger ute ett par svarta lädertyglar för 50 kr. Inget konstigt där..förrän man tittat på bilden.
Delen du knäpper runt bettet är rostfärgat/vitt på insidan. Alltså hela den delen, inte bara en liten fläck och lika på båda sidor. Vet inte hur utsidan ser ut så de är uppknäppta med insidan uppåt på bilden. Tyglarna har vita fläckar lite här och där, ser ut som ytmögel. Där tyglarna delas är det också rostfärgat/vitt. Tyglarna ser mer mörkbruna ut än svarta. De ligger bredvid en svart grej så man kan jämföra.
Det känns som man nog kan slänga de där. Säljer folk verkligen vad som helst, i vilket skick som helst? Är tyglarna bra under all skit kunde hon ju torkat av dom och försökt få dom att se lite okej ut. Nu ser de ut som en mögelhög med lite svart/bruna delar.
Med samma resonemang borde jag ha en mindre förmögenhet liggande i sadelkammaren :idea::idea::idea:
 
Avdelningen skitirriterande annonser:
Tidigare, tror de är ändrat, om man på Hästnet skriver ut tum som '', så byter sidan dina "fnuttar" till #34# eller nåt i den stilen. Ser skitskumt ut.
Sen, hur svår kan det vara att kolla att bilderna kommer rättvänt?
 
Från annons om hingst till avel, står att han är godkänd men finns inte på blup så man vet inte vilken färg på papprena man kan regga avkommor med.

En helt lagom hingst som passar de allra flesta ston

Det lockar inte mig i alla fall.
 
Såg en annons på en "unik" islandshäst med "stor utvecklingspotential", man blev såklart nyfiken..
På bild är hästen brun och fullständigt average exteriör.
Ok, säkert har den fantastiska gångarter..
Men nej "trevliga gångarter", dessutom är den "nog 4-gångare, kan även ha pass"..öh..ok..?
I övrigt normal att hantera, kunde vara lite spänd i ridningen.

Öh..ok.. och det unika var..?
 
Såg en annons på en "unik" islandshäst med "stor utvecklingspotential", man blev såklart nyfiken..
På bild är hästen brun och fullständigt average exteriör.
Ok, säkert har den fantastiska gångarter..
Men nej "trevliga gångarter", dessutom är den "nog 4-gångare, kan även ha pass"..öh..ok..?
I övrigt normal att hantera, kunde vara lite spänd i ridningen.

Öh..ok.. och det unika var..?
En dåligt eller lite riden häst har såklart stor utvecklingspotential! Ju mindre som är gjort desto mer att utveckla :D och det lär bara finnas en av hästen, självklart är han unik! :eek::idea:;)
 
Såg en annons på en "unik" islandshäst med "stor utvecklingspotential", man blev såklart nyfiken..
På bild är hästen brun och fullständigt average exteriör.
Ok, säkert har den fantastiska gångarter..
Men nej "trevliga gångarter", dessutom är den "nog 4-gångare, kan även ha pass"..öh..ok..?
I övrigt normal att hantera, kunde vara lite spänd i ridningen.

Öh..ok.. och det unika var..?

Den är brun? Islänningar brukar ju ha så käcka färger menar jag :p :D
 
Sto säljes som projekt eller till avel. Blir av okänd anledning halt på båda fram vid ridning. :banghead:

Häst till salu i kategorin "övrigt" på h*stnet. "Ring eller maila för mer information. "
Personligen vill jag nog ha lite information innan jag tar mig för att ringa på en annons :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
60 61 62
Svar
1 234
· Visningar
45 642
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 982
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
34 35 36
Svar
704
· Visningar
51 860
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp