Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Söker sällskapsponny. Skicka pm om du har behov av tillsyn och ev ridning."

Jag har grunnat och grubblat men fattar ändå inte vad som menas.
Jag skulle nog behöva lite tillsyn tror jag, jag har slöat hela veckan utan att få något vettigt gjort av allt jag skulle göra. Någon ridning är det däremot inte tal om. :cautious:

Fast jag har tagit ner flugfångarna nu. :D :up:
 
Senast ändrad:
"Söker sällskapsponny. Skicka pm om du har behov av tillsyn och ev ridning."

Jag har grunnat och grubblat men fattar ändå inte vad som menas.
Är det möjligen sällskapsponny som i "jag skulle vilja få pyssla med en ponny på fritiden" eller "mitt lilla barn skulle vilja ha sällskap av en ponny" typ så? ;)
Medryttarponny, fast med fokus på sällskap? ;)
 
Varför vill man ha en nyckelring på ett sadelöverdrag? Och en i (vad jag antar ska vara) fleece dessutom? Jag brukar liksom inte gå runt med mina överdrag i nyckelknippan, men jag kanske har missat nåt? Och jag är mycket tveksam till om jag skulle vilja använda en nyckelring av fleece... :D
Meh då kan du ju sätta sadeln som är i sadelöverdraget i din nyckelknippa! Så håller du rätt på den! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
210
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
61 62 63
Svar
1 243
· Visningar
46 043
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 986
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
34 35 36
Svar
704
· Visningar
52 001
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp