Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
det skär i mitt hjärta när jag ser annonser som denna - tyvärr alldeles för många. :cry: om de nu förväntar sig att hästen ska bli i ridbart skick - varför kan de inte vänta ett halvår så den är igång och sen sälja den?

x f 13 är ett fullblods sto på 165 cm hon har sprungit löp fram till förra året då hon fick senskador på båda frambenen och har därför stått hela vintern ,har undersökt senorna med ultraljud och fått ett igångsättnings schema
1f60a.png
skritten är avklarad och det är dax att börja trava henne , självklart kan jag ta ut alla papper hos veterinär så att man får se dom !
Hon är supertrevlig i hantering en riktig mys häst men hon har mycket motor när man rider vilket inte passar mej helt i smaken därför gör jag denna intresse koll ! Hon är trevlig i hanteringen lätt att lasta,sko,spola mm . Kan även tänka mej att lämna henne ut på foder .Men hon skall INTE springa löp igen för det håller hon inte för.pm för mer info !

Lite samma problematik som jag är i, min häst som var i toppkondition skadade sig precis innan hon skulle säljas. Nu är hon under igångsättning med väldigt bra prognos. Jag har funderat fram och tillbaka att sälja billigt nu eller vänta till hon är i form igen och sälja till "rätt" pris. Har valt det senare men det känns lite trist....
 
Dagens rubrik: Skogs muller säljes.

Lite skickligt att klämma in både ett stavfel och särskrivning på två ord. Eller så tänker jag fel, det är ett "muller som säljs"?
Sen börjar jag bli jäkligt trött på annonser där bilden på hästen är på tvären. "Klicka här för att se din annons" Är det så jäkla jobbigt?

Just på H******t har jag märkt att bilderna alltid laddades upp snett för mig så jag fick vrida och vända på originalen, uppdatera annonsen sisådär 10 gånger tills bilderna var rättvända, fast de var rättvända på min mobil från början. Väldigt frustrerande. :banghead:
 
Just på H******t har jag märkt att bilderna alltid laddades upp snett för mig så jag fick vrida och vända på originalen, uppdatera annonsen sisådär 10 gånger tills bilderna var rättvända, fast de var rättvända på min mobil från början. Väldigt frustrerande. :banghead:
Vad är det för site, Hastnet?
 
Jag vill tro att det ska stå "ersättning" istället för "pris" men jag kanske är naiv :confused:

Annonsen:
Jag söker efter en person som kan utbilda mina hästar.
Har 2 friesertjejer, ena är 5år och väldigt grön, andra är 8år och medel i utbildningen.
Hästarna står mellan X och Y längs väg Z.
Finns belyst ridbana och promenad om 15min till ridhus.
Önskar att hitta en person som är kunnig att hantera unghäst, mjuk i handen och duktig och som kan rida minst 2 gånger per vecka. Ett ridpass på ena hästen och ett på andra hästen.
Start-omgående. Pris enligt överenskommelse.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
210
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
61 62 63
Svar
1 244
· Visningar
46 089
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 986
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
34 35 36
Svar
704
· Visningar
52 006
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp