Bukefalos 28 år!

AQHA World Championship Show

Sv: AQHA World Championship Show

Joo, jag tyckte om många av galoppombytena, lite skillnad från de studsbyten jag är van vid :angel: .

Jag tycker faktiskt ryttarna överlag sitter väldigt snyggt, blir imponerad när man lyckas sitta i balans genom en hel trailbana av gårdagens kaliber. Nog för att det går hyperlångsamt, men ändå.

Off-topic: sitter och knåpar på mailet nu, borde väl ha skickat det om ett par timmar eller så :rofl: .
 
Sv: AQHA World Championship Show

Gaah, någon som vet vem som dömer Western Ridingen?

Hästarna galopperar på riktigt :love:
 
Sv: AQHA World Championship Show

Måste bara flika in en liten pucko-fråga... När börjar sändningar räknat i svensk tid egentligen? Det står ju tider på en av sidorna, men det är ju i amerikansk tid. T.ex. imorgon - vilken tid ska jag bänka mig framför datorn för att hinna se allting? :)
 
Sv: AQHA World Championship Show

JAPP! Here we go! :banana:

Lynn dömmer nu igen! Men hon är säkert med på alla english klasser...
 
Senast ändrad:
Sv: AQHA World Championship Show

Den som valt musiken, dock, haha...man får akta sig så att hästarna inte somnar ;)

Sicken tur att du sa att Lynn dömde, för jag missade början och var såklart nyfiken på om hon var med.

Jag är lite nyfiken på dessa hoppklasser, det ser ju ut som att det skulle vara omöjligt att riva, så jag undrar om det är så att de bedöms på hoppteknik eller något liknande? Är väldigt nyfiken, så för den som vet är det bara att tala om :bow:
 
Sv: AQHA World Championship Show

I Hunt Seat Equitation (endast för amatörer och ungdomar) bedöms endast ryttaren, vägar, tempo, inverkan på hästen osv

I tex Hunter Hack bedöms hästens form, tempo, hoppteknink (som ska vara flat, hunter-aktig)

Jumping tror jag är som vanlig hoppning typ, med poängavdrag/bestraffning vid rivning.
 
Sv: AQHA World Championship Show

Blir den nån mer pleasure driving och i sånna fall vilken tid, svensk tid asså?
 
Sv: AQHA World Championship Show

Har inte varit nån pleasure driving än! :idea:

Imorrn som 3-e klass kommer Amateur Pleasure Driving, efter cutting och showmanship... Det brukar dra igång vid 15 på eftermiddagarna svensk tid!
 
Sv: AQHA World Championship Show

synd att live sändningen hackar så
 
Sv: AQHA World Championship Show

jo om man dubbel klickar på filmen så blir den över hela data skärmen
 
Sv: AQHA World Championship Show

Beror nog på vilken hastighet man har på bredbandet också!

Jag gjorde helskärm av min ruta men då blev det bara en massa blurriga rutor av alltihop!
Typsikt, jag som ville kolla in showkläder i detalj! :angel:
 
Sv: AQHA World Championship Show

Den hackar bara lite för mig, däremot tycker jag den är jätteblurrig :crazy: . Det blev dock bättre när jag öppnade i MediaPlayer, trots att färgerna blev lite tråkigare, blev bilden "bättre". :idea:
 
Sv: AQHA World Championship Show

ja tyvärr så är kvaliten inte den bästa!!! jag vill oxå se alla snygga kläder :)
 
Sv: AQHA World Championship Show

Den hackar bara lite för mig, däremot tycker jag den är jätteblurrig :crazy: . Det blev dock bättre när jag öppnade i MediaPlayer, trots att färgerna blev lite tråkigare, blev bilden "bättre". :idea:

hur gör man det? jag har MediaPalyer installerat med fattar inte hur jag ska öppna filmen där i *trög*

Datorer är inte min starka sida så att säga.... :smirk:
 
Sv: AQHA World Championship Show

*kl*

Vilken otroligt söt häst, så fort de stod stilla så skulle h*n titta på allt runt omkring :). CATHERINE CRANDON ACHTENHAGEN som red NORTHERN ENTERPRISE, hon hade en guldfärgad blus på sig och de fick den inofficiella scoren 200.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 188
Senast: Kung Bob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp