AR *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: AR *bildtråd*

PICT0044.jpg

OMG! Det är ju en tvåmanshäst!:D

Immer
 
Sv: AR *bildtråd*

det är isländska ridbyxor eller de används av islandsryttare;) de kostar nog runt 800-2000 väldigt varierande men såna ridbyxor e hemskt dyra.
Man kan köpa lite billigare på Hööks... faktiskt helt okej tycker jag.. de flesta iaf:)
 
Sv: AR *bildtråd*

ja eller nått:P jag har kollat på den många gånger och tänkt: men näää det kan inte vara äkta! men det är det nog fanemej! jag har aldrig sett nått liknande!
 
Sv: AR *bildtråd*

Innan någon hoppar på mig, så förklarar jag mig med att tråden börjar bli trögöppnad, med många vackra bilder. Därför tar jag mig friheten att låsa denna tråden och starta en ny.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 322
Senast: Miiikaela_
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
0
· Visningar
250
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
7
· Visningar
404
Senast: WS6
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
546
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp