Bukefalos 28 år!

AR - Bildtråd

Sv: AR - Bildtråd

Haha! Du krånglar till det för mycket! Precis som jag :D
Vi galopperar som bara den. Han tycker det är superkul, och har nu äntligen börjat fatta att det är roligare att lyssna på matte än att bara bralla omkring. Haha, fast det är väl bara en period skulle jag tro. Känns som att han har börjat fatta v galoppen nu - och då försvan höger istället :D. Aja. jag är nöjd med min lille krutdurk i alla fall.

Här är en bild från en "Photo Shoot" tagen i nov. Vi fick låna bling-bling av fotografen och vid högtidstillfället som detta så blev det stångbett. Kändes lite knasigt efter att ha ridit på tredelat egg-bett så länge nu, men det gick mycket bra. Fipplade kanske lite väl med tyglarna då jag inte var van vid dom jag lånade. Alla lika tjocka och man var tvungen att kolla ner ibland för att se att man hade rätt tygel på rätt ställe.

muskelfralls.jpg

hmm. konstigt. Så såg inte bilden ut som jag laddade upp. aja. Det ska stå under bilden att fotografen heter Therese Lindqvist iaf.
 
Senast ändrad:
Sv: AR - Bildtråd

KL
Nu är vi ju inte renodlade AR folk..:P
Men hälsade på pålle på tillridningen igår och provred. Vet inte om det syns så stor skillnad, men det kändes väldigt annorlunda! Han försökte inte springa hela tiden utan kunde lyssna lite också..
Första gången jag rider med dubbla tyglar, så jag är förvånad att jag inte trasslade in mig i dem och trillade av.. kan se mig själv helt ihopbunden av tyglarna till slut utan att kunna röra ett finger xD
Han tuggar och fibblar en del med bettet. hoppas att det växer bort. (han gör likadant med muserolan, har gjort sen han först fick den på sig i stallgången)
serv%C3%A4lolutkanske.jpg
 
Sv: AR - Bildtråd

Har inga ridbilder men en på nya underbara sadeln!
margret214.jpg

Och en på sötingaraben med sin medmatte
margret211.jpg

Ute på tur i snön! Underbart väder nu! Sju minus och snööö!
Ska få ridhagen pistad med skoter och sedan blir det träna av igen!
margret209.jpg
 
Sv: AR - Bildtråd

Vilken vacker häst du har :love:

Har kommer ett par nya bilder från mig, dock tagna i spöregn... *suck*
(Sshameless, du får blunda för min sexiga hjälm :angel:)

TN_081130_335_copy1024.JPG


TN_081130_379_copy1024.JPG


TN_081130_382_copy1024.JPG


TN_081130_394_copy1024.JPG
 
Sv: AR - Bildtråd

*Knapplån*

Kan vi inte hålla bildtråd till bildtråd o ge ridtips, idéer och inspiration, förklaring med lämpliga bilder i separata trådar?

Bara en snäll förfrågan

IngelaH

Vågar mig på en upprepning

Frågor och kommentarer, kan ni ta via mejl elller PM

IngelaH

Inte LIKA snäll förfrågan, efter stämningen på senaste inläggen som jag raderat nu.
:mad::mad::mad:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 407
Senast: jemeni
·
Dressyr Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
31
· Visningar
3 816
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 567
Senast: Vallmo
·
  • Låst
Ridning Jag har inte hittat en sån här tråd om äldre hästar, därför startar jag en! Jag är en halvblodskorsning som är 26 år. Skulle vara...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: cajo1312
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp