Att fylla 30

Jag satt och åt glass med dåvarande PV på en uteservering i ösregn. Det var jättefint och mysigt, och den del av firandet som faktiskt var till för mig.

Sedan en kombomiddag med en släkting som fyllde 60. Vi kunde hjälpas åt med maten och bjöd hela familjen, samt vänner och bekanta.
 
Nu fick ni mig och börja fundera på det också :D
Fyller 30 i feb och funderar på att fly och gömma mig någonstans, samtidigt som det vore kul att göra något.
Tror jag ska dra ihop nåt med min bror och åka iväg och göra något
 
Jag fyller inte 30 förrän om tre år, men min sambo gör det nästa år. Tänkte fixa en rejäl överraskningsfest för honom då! :D
 
Jag fyller inte 30 förrän om tre år, men min sambo gör det nästa år. Tänkte fixa en rejäl överraskningsfest för honom då! :D

Det är nog det jag helst önskar att nån gjorde för mig :D

Har nog halvt bestämt mig för att det bara blir tårta för mamma, pappa och kanske nån vän... så flyr jag till stugan helgen strax innan!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 719
Senast: Badger
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: mamman
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 121
Senast: Acto
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag fyller min älskade under bara fantastiska Voffi ett år 💙💙💙 Jag kan inte ens tänka hur det skulle vara om jag inte hade haft min...
2
Svar
28
· Visningar
1 560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp