Bukefalos 28 år!

Att inte räcka till

Sv: Att inte räcka till

Bah, man får faktiskt tycka så om sin egen häst! :love: Min är ju i bättre form än på länge nu och jag skryter glatt om det! :laugh: :D
 
Sv: Att inte räcka till

Jag tänker inte låta denna tråd dö riktigt än...

Här är första bilden på min häst med mig i sadeln.
nieosKKCUcuck24z16SxgNsi13gwv9VhLPDOBxhI_C4_zps27a7297c.jpg
 
Sv: Att inte räcka till

Klart ni ska med! :) Men om Wille fortsätter i samma manér som nu så kan jag inte lova nåt speciellt stillsamt beteende från herrn :angel:

Men en riktig hästbuketräff måste vi ju ha :)
 
Sv: Att inte räcka till

Håller med Inte_ung! :bow:

Kika gärna på ellen oftstads hemsida, så får du lite inspiration för hur ni kan leka ihop :)
 
Sv: Att inte räcka till

Igår stod jag länge i stallet och bara tittade på min häst när han åt. När han tittade upp från sitt hösilage och såg mig stå där så gnäggade han dovt och slutade äta. Jag öppnade boxdörren och gav honom en kram. Då kände jag honom trycka sig mot mig, krama tillbaka. Vi stod så en stund och andades tillsammans. :love:

Detta är samma häst som för ett drygt år sedan sparkade i boxväggen om man kom nära boxen när han hade mat och inte tålde att man rörde honom mer än absolut nödvändigt.


Inte_Ung har varit på besök och red honom. Jag har nog aldrig någonsin hört någon kvittra och "oooh"-a så mycket. :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 323
Senast: Snurrfian
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 263
Senast: Trissa
·
Gnägg Vad gör man när det känns omöjligt, jo man frågar Buke, hoppas på hjälp trots lite smålångt inlägg! :) Jag har fram tills för en månad...
2
Svar
21
· Visningar
2 341
Senast: fjutten
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 918
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp