Bukefalos 28 år!

Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Haha nä det behöver man inte, 20 sekunder med den uppvärmningen och jag lägger mig i fosterställning och vaggar:p
 
Sv: Beach 2013, del IX

Jag funderade på att söka jobb så att jag jobbade utomhus jag med. Tills jag tänkte efter hur vädret i Sverige brukar vara... :p
 
Sv: Beach 2013, del IX

Äh, det borde inte ha gjort till eller från. Tror jag, isf borde jag ju ha känt det mer direkt.
 
Sv: Beach 2013, del IX

Hoppas foten snart blir bättre. Använd den så mycket du kan (så länge det inte gör svinont förstås) så blir den bättre fortare!

Jag var på studentfest för min lillebror igår (och tänkte herregud är det 6 år sen jag stod där??? :nailbiting: ) så blev en mindre beachig dag. Nu sitter jag och pluggar i sängen, ska på möte med mina handledare i eftermiddag så blev tyvärr en väldigt kort visit här hemma!
 
Sv: Beach 2013, del IX

Det var jättetrevligt, kände verkligen att det är något jag borde göra oftare. :) Tack!
 
Sv: Beach 2013, del IX

Tack, ska göra det! Är det bäst att linda den eller inte? Tänkte inför gymmet. :)
 
Sv: Beach 2013, del IX

Då kör jag på det. :) Tack för råd. (Hatar sådana här "skitskador", så himla onödigt liksom!)
 
Sv: Beach 2013, del IX

kl

Tog en promenad som paus i tentapluggandet, råkade bli hela 8,8 km. Har klarat mitt distansmål med marginal, det trodde jag inte ett tag :) Fixa lunch nu och sen fortsätta plugga!
 
Sv: Beach 2013, del IX

Kl

Har vart ute på en helt underbar uteritt i solen! 2 timmar va vi ute, rakt ut i skogen på stigar och traktorvägar. vi var lite osäkra på vart vi var en gång så jag skulle kolla på telefonen, men den visade bara att vi var mitt ute i skogen ^^ vi vände för att va säkra på att komma hem. Mest skritt, så kanske nyttigast för själen snarare än kroppen.

Har vart dåligt med träning denna veckan. ett pass bara, men flera promenader istället och så ska jag spela badminton ikväll! Så det får väl räknas som ett pass på gymmet. jag är så dålig så jag måste kasta mig efter bollarna :P
 
Sv: Beach 2013, del IX

Precis hemkommen från gymmet och är trött i benen, magen och ryggen. Känns som att det inte var supersmart att träna innan ridningen, får se om jag orkar hålla mig kvar på hästen idag:p
 
Sv: Beach 2013, del IX

Fast hade jag inte skrivit i tråden hade ju inte "nån" gjort det. Era svar är för övrigt lika förutsägbara de ;)

Nu hade jag ju inte i tankarna att just du skulle kommentera det, jag tror saken har diskuterats i tråden tidigare när du inte skrev i den. Därav tänkte jag att någon skulle kommentera.
 
Sv: Beach 2013, del IX

kl

Igår blev det ingen tränig, var i Tyskland och köpte alkohol istället:p Nu slipper vi gå till systemet i sommar iaf;) Dagens ansträngning blev 4 km löpning, 2 km uppvärmning 1 km intervaller och 1 km nedjogg. Körde snälla och roliga intervaller då det var längesen jag gjorde intervaller och det var 24 grader och strålande sol ute så 200 m x 5 med ståvila mellan där jag lät pulsen sjunka till under 170 slag/min. Iom att pulsen får sjunka ordentligt blir ju korta intervaller väldigt kul och man kan springa lite fort som omväxling! Svettigt, törstigt och kul!

Varit en helt fantastisk dag här idag vädermässigt och jag har solat, shoppat och käkat glass till lunch:D Härligt dekadent dag och nu blir det ut till päronen på lite kalas, så kanske jag kan få äta lite riktig mat idag med:p

Imorgon Stockholm och Dans Dakar!!
 
Sv: Beach 2013, del IX

Jag cyklade till gymmet och körde 6 km löpning följt av 50 min styrkepass för överkroppen. Sedan en mycket darrig cykeltur hem. :D Två cheeseburgare satt MYCKET bra efteråt!
 
Sv: Beach 2013, del IX

Haha det förstår jag, skitbra att du orkade så mycket:)

Hemma från ridningen och nu ska jag jäsa i soffan;) trött överallt, stark häst som tyckte det var skitskoj att hoppa, då gäller det att hålla i sig för glatta livet:D
 
Sv: Beach 2013, del IX

Haha, som Mammas skrev... När man tänker efter vill man inte jobba ute hela året i Sverige. ;) Men nu har det varit alldeles ljuvligt.

Jenka: Kul att inventera! Är det hela sommaren?

KL

Har varit på en kort promenad ikväll i ett naturreservat. Vi satt mest vid en bänk och njöt av utsikten men tror vi knåpade ihop 1-1,5 km. Fantastisk bokskog samt utsikt över fina ängar och staden i bakgrunden. Vågar knappt visa fler bilder nu. :angel:
 
Sv: Beach 2013, del IX

Hur har det gått med foten? Jag hade också lindat och gått på den så mycket det går, det brukar kännas bättre rätt snabbt då. Hoppas det blir så även för dig. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 635
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 409
Senast: Blyger
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 166
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp