Bukefalos 28 år!

Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Dels för att jag hatar den, men just nu ffa för att jag har ont i axlarna och då brukar plankan göra ont i dem. Tack för videos! :D

zass - tack den blir det också! :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Oj, ska du redan hem? :D Det kanske är lika bra att inte sätta för höga mål på en gång, gissar att du har en del socialt umgänge med alla du känner att ta igen i början också. :)

Tassen: bästa träningsmotivationen? ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

Haha, japp! 6 månader går fort när man har roligt ;) Ser fram emot att komma hem till jul faktiskt. Ska bli kul att träffa familj och kompisar igen.
Det ska faktiskt bli kul att kunna gå på pass igen, mitt kort på gymmet sätts igång igen 1 januari, så då ska jag prova det nya bodypump passet som enligt rykten ska vara sjukt jobbigt :P
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

Tack för inputs angående schema:) Pepp; hur ser din 3-split ut? Vilka muskelgrupper kör du ihop?

55 minuter på gymet igår, körde bröst, triceps och axlar. Höjde bänkpressen till 30 kg (imponerande;)) då pv var med igår:up: Idag tänkte jag köra ben och rygg och sen pass 3 blir nog biceps och mage. Spinning imorgon innan jobbet kanske, ska kolla vad som finns.
 
Sv: Beach 2014 del II

Kl

Stel som en pinne av träningsvärken, underbart! :D

Gick förbi gymmets nya lokal igår, verkar bli stort! Längtar tills de släpper schemat med passen, hoppas att det ligger några på tider som passar mig. :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag kör bröst/triceps/axlar, ben/mage och rygg/biceps :)
Bra med bänken! Jag lyckades få upp 25 kg senast.... vi kan ju nästan kalla oss för hulken :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Grymt! Men eller hur:D

Tassetass: Usch då, behöver du göra om den?

zassoo: Vad kul med ny lokal! Har de inga pass nu eller? Har inte för mig att jag sett att du går på så mycket pass?
 
Sv: Beach 2014 del II

Nä, bara gym. Nuvarande lokal kommer vara kvar samtidigt som de öppnar en till på 1000 m2, där ska de bland annat ha Les Mills-pass :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Nej, jag klarade mig, men med så pass låg poäng att jag inte kan vara nöjd ändå. Jag är inte missnöjd med min förberedelse inför tentan men frågorna var så jäkla konstiga, vilket även stora delar av kursen var. Det är å andra sidan inte bara jag som tycker det, många har skrivit och klagat till så väl utbildningsbevakare som Högskoleverket. Vi får väl se om vi kan göra något bra av det, om inte annat kanske vi kan få dem att skärpa sig så nästa kull inte behöver genomgå samma pärs som vi.
 
Sv: Beach 2014 del II

Gymdejt skulle vara kul! Jobbar du? Kväll skulle passa mig bäst, eller på söndag.

Köttbulle ja. Och bollen menar jag typ båt och så nuddar man en boll i golvet på varannan sida.
 
Sv: Beach 2014 del II

Ok, vad kul! De har Les Mills där jag är med och jag tycker de passen är riktigt bra:)

*kl

Gympasset genomfört! Ben och rygg idag. Massa squats och massa mark, alltså raka mark tar kål på mina hamstrings:D Körde en del frontsquats för första gången idag, upp till 30 kg, men fick lite ont i handlederna. Ska kolla lite mer teknik tänkte jag, någon som har någon erfarenhet, det kanske inte är så ovanligt?

Men upptäckte en sak i spegeln när jag körde squatsen; jag har ju synliga lårmuskler! Ser ju knappt klokt ut?:p Spänner ju såklart här då;)

20131217124543-83.254.253.131.jpg
 
Sv: Beach 2014 del II

Aa ok. Men skönt att ha klarat den iaf. Men riktigt frustrerande med sådana kurser där man knappt vet vad man håller på med och tentan inte alls stämmer överrens med fokus på föreläsningar etc.
 
Sv: Beach 2014 del II

Har bara kört frontsquats en gång :angel: men upplevde att det kändes mycket bättre i handlederna när jag hade smalare grepp :)

Tjusiga muskler :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Haha, tack;)

Mm, har kollat lite teknik nu och tror jag höll stången för långt ned så jag fick för mycket vikt i handlederna:)
 
Sv: Beach 2014 del II

Kl
Drygt 7 km promenad avklarat :) och så har jag lämnat blod.

Ont i ryggen nu dock :( får bli lite sjukgymnastik ikväll, får se hur det blir med löpning.
 
Sv: Beach 2014 del II

*knapp*
Förbannade jävla skitknä! Jag orkar inte längre känns det dom :cry: Är tvungen att äta värktabletter för att kunna jobba, det gör svinont mycket och länge nu. Har beställt knäskydd som förhoppningsvis kommer imorgon. Suck! Träningsvilar iaf fram till måndag tidigast då jag jobbar i helgen med. Jag blir så leds!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 642
· Visningar
87 761
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
2 512
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 349
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 946
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp