Bukefalos 28 år!

Berga Naturbruksgymnasium?

Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

EmmaJo skrev:
Hon vi hade i körning? Stackars Evedent...
Konstigt att Sofia köpte sylve, han va ju spänd som en fiolsträng när hon red honom, fast hon gillade ju honom.

jepp... :(
Mmm..håller med! Men tydligen köpte hon honom för att hon gillade honom så mycket och skulle sen jobba på att få honom lugn och så.
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Lord Kill ja :rofl:
Han var fin!

Vart finns annonsen på Medusa?
Han såldes väl till L. Bengtsson?
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Jag såg annonsen här på annonssidorna....men det var ett tag sedan nu så den kanske är borttagen
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Där har jag gått!!! Det är så bra där!!! Lycka till!

Själv trivdes jag super där, så även min häst så till den milda grad att under de tre åren vi var där så var han högst i rang i hagen... :cool: hemma har han alltid varit lägst :confused:
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Benke (Bankir) har inte varit skadad på hela vintern och han skrittas endast i skogen. Men ja, han är ganska känslig men det beror på att han har fel på benen.. Vad kommer jag inte ihåg.
Min kompis är medryttare och jag tog hand om honom i lite över 1 mån ist för henne om ni undrar ;) Han står på Pärlviken.
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Aha, vad kul att han är "frisk" igen! :bump:
Jepp, vet att han står där...har varit i det stallet en del förut :)
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Jaha :) Nån speciell häst där?
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

ingen som saknar lectra ;) konstigt :p
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

badanka skrev:
Jaha :) Nån speciell häst där?

Nej, var där en del då tränaren jag praktiserade hos hade en hel del lektioner där. Så jag följde med henne dit när hon var där. Samt att hon hade en häst där ett tag, så vi var där och tog hand om hästen och mockade och så.

Har gått på en del ridkurser och andra evenemang med hmm..iaf 3 hästägare därifrån + då deras hästar.

Men det var nu ca 3 år sedan....tiden går såå fort...
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Pandora skrev:
Jag har snokat runt bland tidigare trådar ang. naturbruksgymnasium men inte hittat något om berga..
Någon som går där/har gått/ska söka dit? Vad tycker ni om det? Jag var där idag och hälsade på på informationsträffen.. Det verkar trevligt där. Men jag vill höra vad andra tycker om skolan, och speciellt om Häst/natur-inriktningen!

Jag har gått på Berga och gillade det inte. Och vad det gäller elevstallet så blev inte hästarna bra behandlade i mitt tycke. Har sett eleverna slå andras hästar och det var ett jäkla tjafs där. :(
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Dalakhay skrev:
och att privathästarna står i spiltor medan de andra får stå i box :mad:

Precis, inge vidare att dörren är precis bakom första spiltan heller, när ett gäng fnittriga tjejer smäller upp dörren så att hästarna håller på att flyga i taket. Hände väldigt ofta när jag var där i alla fall.
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Alazan skrev:
Precis, inge vidare att dörren är precis bakom första spiltan heller, när ett gäng fnittriga tjejer smäller upp dörren så att hästarna håller på att flyga i taket. Hände väldigt ofta när jag var där i alla fall.

vilka år gick du?
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Alazan skrev:
Tog studenten för två år sen.

då tog du studenten samtidigt som mig å salonikel. Vi gick häst-häst. Vem e du? *nyfiken*
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Hon som var så himla kul att rida! O kul att hoppa! När man fick lite tryck i henne kunde hon minsann :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 744
Senast: Buongusto
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
847
Senast: Trassel12
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
861
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp