Bukefalos 28 år!

Bild på annons

Iser

Trådstartare
Har lagt ut en annons i dag och hade gärna velat bifoga ett par bilder, men har nu testat flera gånger under dagen och varje gång misslyckas jag.

Är det något fel på tjänsten?

Jag går in på bifoga och blädrar fram till det jag vill bifoga, sen när jag trycker "ladda upp", står den och tuggar länge och när man precis tror att den är klar, så bara rensar den fälten, där filnamnen står och man kan börja om igen.:mad:
 
Sv: Bild på annons

skulle tippa på att bilden är för stor, det är de typ lltid så man får förminska
 
Sv: Bild på annons

Jag har en fråga också som har lite med fotoproblem att göra. I diskussionsidorna så kan man ju ibland få för sig att lägga in en bild på något, då kommer det upp någon Url-adress som man ska skiva in :crazy:. Man hämtar altså inga filer på sina dator... what to do, jag blir så förvirrad??? Det finns så många it-proffs här så säg - hur gör jag? :laugh:
 
Sv: Bild på annons

Superlätta sättet är att ladda upp din bild på tinypic.com. Det är gratis, du behöver inte registrera dig och din bild finns på nätet i 30 dagar (tror jag), förutsatt att ingen kopierar den och laddar upp någon annanstans förstås :p
Lätta sättet är att registrera ett konto på photobucket.com, då kan du skapa album och dina bilder finns där så länge ditt konto finns registrerat.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 177
Senast: Elo
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 144
Senast: hundtant
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 270
Senast: JennyLz
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 740
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp