Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror jag fått till ljussätningen nu, då ska jag bara köpa lite sammets tyg för att få det att kännas lite lyxiga och byta ut fotobordet mot ett avlångt mer stabilt :)

img_4435_58ea4d709606ee30ac99c735.jpg
 
Ester har upptäckt världen och öppnat ögonen. Hon är en liten colourpoint-tjej. Fortfarande lite oklart om hon blir blå eller brun dock. Det är så spännande att se färgen komma, men det är svårare att se färgen när jag inte har några syskon till henne att jämföra med. Ursäkta totalt kassa bilder. Numera bor hon i en mörk kattkoja och jag har inte orkat slita fram systemkameran än :).

IMG_5262.jpg



IMG_5310.jpg
 
Nu har det blivit @Sol ute ;) så fröken är ute och spanar i trädgården :)
Ett halsband med namn, nummer och adress har hon fått om hon skulle gå iväg (hon är bara med ute när jag är ute, aldrig själv) men hon spanar aldrig längre än 10 meter längre än från ytterdörren om hon skulle gå vilse :D
Hon strosar i trädgården med oss eller hänger precis vid trappen eller sitter på sin bädd på cafébordet. En riktig "följa matte kisse" :love:
Väldigt försiktig ute och tycker mest det är skönt att få lufta tassarna och få lite frisk luft och spana på allt som händer.

IMG_20170502_150733_307_zps6cv4ma9m.jpg


IMG_20170502_151056_157_zpswrkvzxf6.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
56 57 58
Svar
1 148
· Visningar
42 819
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 367
Senast: Tilly_85
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 052
Katthälsa Min ena kisse fick diagnosen astma som 2-åring och har sen dess behandlats med Flutide via andningskammare. Hon blir 9 i februari och...
Svar
5
· Visningar
515
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp