Status
Stängd för vidare inlägg.
"Hej. Vänligen lek med mig."

lek.jpg
 
Inte en chans! Han vet precis var han har mig :D
Samma här, jag brukar inte vara velig med djur och vår är dessutom en utekatt som bara kommer in när han får mat i princip så han borde inte så lätt bli bortskämd. Jag har försökt stå emot men han har en vilja av järn, tex. kräver han nu att för att äta skall jag ta upp honom i knäet och klappa honom först annars passar det inte. Sen terrar han en också, han kan sitta och jama framför dörren som att han vill bli utsläppt, när man då avbryter sitt arbete och går och öppnar sitter han bara och gör inte en ansats att resa sig ens utan tittar på en som om "Varför öppnade du JAG vill inte ut?" :)
 
Samma här, jag brukar inte vara velig med djur och vår är dessutom en utekatt som bara kommer in när han får mat i princip så han borde inte så lätt bli bortskämd. Jag har försökt stå emot men han har en vilja av järn, tex. kräver han nu att för att äta skall jag ta upp honom i knäet och klappa honom först annars passar det inte. Sen terrar han en också, han kan sitta och jama framför dörren som att han vill bli utsläppt, när man då avbryter sitt arbete och går och öppnar sitter han bara och gör inte en ansats att resa sig ens utan tittar på en som om "Varför öppnade du JAG vill inte ut?" :)
Jag (som aldrig har haft katt förut) började med samma approach som jag har till hundar & hästar. 5 månader senare har jag gett upp och förlikat mig med livet som toffel. Katt-toffel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
60 61 62
Svar
1 228
· Visningar
45 494
Senast: Scandi
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 396
Senast: Tilly_85
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
254
· Visningar
17 316
Katthälsa Min ena kisse fick diagnosen astma som 2-åring och har sen dess behandlats med Flutide via andningskammare. Hon blir 9 i februari och...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp