Bukefalos 28 år!

Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

*suck*

Undra på att det är så svårt för en singel att hitta vettiga karlar när dom raggar på de redan upptagna kvinnorna....

Fast iofs så kan dom ju inte vara särskilt vettiga i såna fall...:p
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

ha ha. Om jag tar med videokameran, filmar du eländet då , så kan vi dricka öl o ha skit kul tillsammans:D. Texas vill nog osså va me o några till tror jag. Välkommna till paxinaron palace , på skit kul kullen.:angel::rofl:

Jag kommer garanterat och tittar till er:angel:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Ha ha lös ö ledig, kan man ju va i smyg eller nått. Gift för andra gången, e lik min far säger dom , han va gift tre gånger. Ni e så välkommna, ja e full av bus, o glömsk e ja osså.
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Ha ha lös ö ledig, kan man ju va i smyg eller nått. Gift för andra gången, e lik min far säger dom , han va gift tre gånger. Ni e så välkommna, ja e full av bus, o glömsk e ja osså.

Se där, det är därför du gnäggar på om bröllop på Rhc:idea:
Det är alltså du som har tänkt att gifta dig, vad kul, :pvem är den lycklige?:p
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Nene jag e för gammal för tocket stolleri. Men de finns välan alltid nån villig.:rofl:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Nene jag e för gammal för tocket stolleri. Men de finns välan alltid nån villig.:rofl:

*harkel*

Tja.. Lobo och jag sa ju att vi skulle gift oss där förra året.. om ni mutar honom så kanske han ställer upp ;)

..prällestackarn på HC har ju bett om att få vara den som viger mig med.. (Gosch, jag har TVÅ präster som tycker det.. läskigt)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Hmm, kan hästen korsgalopp ? :angel: ( packar rörtången, gängtejpen o lite kopplingar av olika kaliber i sadelväskan)

tja.. jag har aldrig sett nån av våra stora korsgaloppera, men någon gång ska vara den första.... Ska'ru ha Tanten eller Gummisnodden? :)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Ha ha lös ö ledig, kan man ju va i smyg eller nått. Gift för andra gången, e lik min far säger dom , han va gift tre gånger. Ni e så välkommna, ja e full av bus, o glömsk e ja osså.

Här det "tredje gången gillt"...skär det ihop sig blir det inget mer...:cool:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Ha ha e du osså född i skyttens tecken:rofl::rofl::rofl:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Har ingen aning om vad, faktiskt...dock vet jag att solen stod i tvillingarna samt månen i fiskarna när jag föddes...den som tog reda på det tittade på mig och sen sa hon bara "Stackars dig"...:eek:...:o...:confused:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Jag tycker inte synd om mig själv alls :D Det måste ha varit min bästa praktikplats någonsin :laugh:

Nämen va bra, nu kan ju du rapportera till mig om den där Pax är så galen som jag tror!!!:love:

I såna fall kanske jag sätter upp mitt tält jämte hennes (bor hon förresten i tält??) på HC!!!!
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Nämen va bra, nu kan ju du rapportera till mig om den där Pax är så galen som jag tror!!!:love:

I såna fall kanske jag sätter upp mitt tält jämte hennes (bor hon förresten i tält??) på HC!!!!


Hehe, jo då det är hon, eller kanske ännu galnare än vad du tror, hon gör bland annat en lysande imitation av Hasse och Tage ;) Jag tror att hon skulle bo i tält på HC ja :D
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Hehe, jo då det är hon, eller kanske ännu galnare än vad du tror, hon gör bland annat en lysande imitation av Hasse och Tage ;) Jag tror att hon skulle bo i tält på HC ja :D

AHA!!!:love: Underbart!!

jamen då ska jag be att få se den iallafall!!!!:D

:oOm jag törs ge mig tillkänna i år.....:crazy:
 

Liknande trådar

Anläggning Äger en jordbruksfastighet som vi redan bor på men ska ändra om lite. Bland annat bygga nytt hus (större + komma bort från den...
Svar
7
· Visningar
1 423
Senast: Buck
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Lördag (gårdagen) bjöd på så fina härliga bilder så den förtjänar ett eget inlägg även om det är en dag försent nu. Liten börjar bli...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: hovtassfot
·
Utrustning Tar väl @the_connemara på orden då och startar en ny tråd ;) Rean är snart slut (iaf de få godbitar som var i år) och ny katalog är på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 223
Senast: KrullTroll
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp